wij zaten bij Rovinj, zijn ook 2x naar Porec geweest. mooi op zich, dat wel.
ik vond het allemaal best prijzig.
je moest extra betalen voor het gebruik van de ijsberg voor de kust, voor de trampoline en zelfs de pingpongtafel!! internet was slecht en duur maar we hadden wel supermooi weer. Pula zijn we ook geweest.
wij zaten op een camping waar men niet al te schoon was, helaas allemaal buikgriep. één dochter liep daarna nog een longontsteking op. (dat was pech natuurlijk) de dokterspost waar we heen gingen was echt zo primitief als een derde wereld land.
het zwembad werd één avond geleegd (zeewater) en er ging geen hekje dicht, een Nederlandse jongen zag het niet en dook erin, fletsj op de bodem van het bad. (leeft nog, is afgevoerd met de ambu)
dat zijn wel typische dingen van daar. soms zijn die onregelmatigheden grappig maar in dit geval helemaal niet.
nee, Istrië is niet meer zo bijzonder zoals het ooit was, ik ga er niet weer heen. dan kan je net zo goed naar Spanje of een andere land aan de Middellandse zee, maar dan is het volk wat vriendelijker (mijn beleving)
denk dat je dan beter door kunt rijden naar Dalmatië (dat was ons te ver geweest met die hitte)
nouja fijne vakantie als je gaat