Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 21:52

Ik weet dat er al meerdere topics zijn over Parijs, maar ik kan mijn vraag er nog niet echt in terug vinden.
Wie weet een leuk, betaalbaar hotelletje in Parijs? Ik wil er 2 nachtjes heen en wil het cadeau doen. Dus als het enigszins betaalbaar is en in het centrum (veilig) is het helemaal prima!

Barst maar los ;)

Winged

Re: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:39

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:44

Ik ben in een hostel in München geweest, weet niet of het in Parijs ook zo is, maar als je daar echt gaat om overdag gezellig wat te doen, en 's avonds wilt gaan slapen, heb je het risico om de hele nacht wakker te liggen van de uitgaande mensen. In Parijs ben ik daar zelf nog nooit geweest, dus dat kan ik je niet vertellen, maar er zitten echt veel jongeren in die hostels.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:47

Mwah, ik heb 2 maanden van hostel naar hostel geleefd, als je de recensies goed doorleest kom je al een heel eind met je keuze en ik heb eigenlijk nog nooit wakker gelegen :n

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 10:49

In München ben ik 2 keer geweest, met mijn ouders om te overnachten, die keer merkte ik het echt wel, ik ging met mijn gezin om die dag erna door te reizen naar Italië, maar ik heb heel de nacht niet geslapen.. Maar in Parijs kan het natuurlijk weer anders zijn :)