Voor dit soort vragen kan je bij je huisarts terecht. Deze kan dan een medicijn paspoort schrijven en afstempelen, hiermee mogen jouw medicijnen dan met je meereizen.
Dat durf ik niet te zeggen, wellicht moet je daar bij de luchtvaarmaatschappij een "vrijwaring" voor krijgen, zodat je ze in de handbagage mee mag nemen. Maar dat zal je huisarts denk ik ook wel weten!
Huisarts even contacten Volgens mij injectienaalden mee als je papieren van je arts hebt. Echter kan je natuurlijk, om te zeker te weten, ook nog even naar je vliegmaatschappij bellen Mijn injectienaalden zagen ze nieteens toen ik naar New York ging, neem je toch aan dat ze daar wel checken.
Idaho is inderdaad niet erg toeristisch, zelfs in de hoofdstad Boise is weinig te beleven. Het landschap is in grote delen vrij kaal en weinig leven te bespeuren... Waar in Idaho ga je naar toe?
Eagle, en het landschap onder Boise is inderdaad vrij saai, maar daar boven juist niet erg mooi landschap en natuur, en naar mijn idee best wat aardig highligts om te zien. Maar meerdere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom.