YES! Mijn vriend en ik vertrekken 18 juli voor 10 dagen naar Kos-stad! Gisteren geboekt!
Word mijn allereerste vliegvakantie met zon, zee en strand, dus ik ben zéér benieuwd hoe me dit gaat bevallen We zitten in een appartement van Hotel Imperial. Nog meer mensen die naar Kos (stad) gaan of er zijn geweest? Tips en aanraders zijn welkom
Vorig jaar ben ik naar Kos geweest (Zipari) maar dan op uitwisseling. Dan zie je het toch van een hele andere kant denk ik! Maar Kos is supergaaf! Kos stad is ook een erg leuke stad, die haven enzo erbij. En dat kasteel daar is ook nog leuk om te bekijken! Dat strand is echt supermooi Veel plezier alvast!
Ilse
Geplaatst: 16-01-13 18:41
Jep ik ben 3 jaar (of was het 4 jaar? ) geleden naar Kos geweest! Is echt 1 van de leukste vakanties geweest die we tot nu toe gehad hebben! Scooters huren, quads huren en eindeloos rondjes rijden over het eiland, naar strandjes enz!
Nee de bus was 20 cent p.p enkel van ons hotel naar Kos-Stad Ik geloof dat onze scooter (125cc Vespa) 15 euro per dag was, maar een normale 50cc scooter was een tientje. Iedereen fietst trouwens ook op Kos hè! Een fiets is volgens mij 5 euro per dag en dan heb je er ook een mooi mandje op zitten
ik ben vorig jaar in de meivakantie geweest, in kos-stad zelf, ik zat in appartementen complex Olympia. het is een erg gezellige stad met leuke winkeltjes, stranden en ook zijn er leuke tripjes te doen. Je kan met een boot naar Bodrum (turkije), ik ben naar het eiland nysiross geweest daar is een krater van een vulkaan, erg leuk tripje en ook auto's huren is niet duur 20 euro per dag geloof ik.
Ik ben er denk ik 5 jaar geleden met mijn ouders en een vriendin geweest. Kan me nog herinneren dat het echt super leuk was. Je had ook een barstreet waar een hoop leuke cafe's zijn! Je kon volgens mij ook een excursie doen naar een vulkaan, die hadden wij helaas moeten annuleren omdat ik een zonnensteek opliep (was in de zon in slaap gevallen.....) Moet zeggen dat ik er ooit (wanneer ik terug naar Nederland kom....) nog eens naar terug zou willen, vond het in ieder geval super leuk en de mensen waren heel aardig!!