Last-minute vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna

Last-minute vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 16:31

Net als veel andere mensen ben ik al een beetje op zoek naar een vakantie voor komende zomer.
Vrienden van mij willen graag een zon en feest vakantie, wat mij opzich ook best wel leuk lijkt.

Aan de andere kant leek het mij zo leuk om een keer zo'n last minute te boeken.
Mijn enige eisen voor een vakantie zijn dat we gaan vliegen en dat we naar een warm land gaan :D
Om het geld gaat het me opzich niet, want ik kan prima nu ook een vakantie boeken, maar hoe tof zou het zijn als je dan een best dure vakantie hebt voor weinig geld? En alleen al voor het 'avontuur'; je koffer inpakken, naar Schiphol gaan en wel zien waar je uit komt :))

Alleen, dan nu de hamvraag: is dit ook een beetje reeël in het hoogseizoen?
We zouden met z'n tweeën gaan en hebben dus weinig eisen (alleen een warm land, en vliegen, maar dat heb je al snel als je naar Schiphol gaat :')). Periode zou ergens vanaf 28 juli tot 15 augustus zijn. Ik snap dat er geen 100% zekerheid is dat we iets vinden, maar ik zou graag willen weten of er wel een grote kans is dat wij tweetjes dan last minute iets vinden. Zijn er hier mensen met ervaringen met last minute vakanties? En zoja waar ben je dan heen geweest? En is het dan handig om een last minute te boeken (dus thuis nog, paar dagen van te voren) of gewoon naar Schiphol te gaan?

SSDesign

Re: Last-minute vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:35

Mijn buurmeisje is afgelopen zomer op de gok naar Schiphol gegaan met haar vriend, om een last minute te boeken. Uiteindelijk hebben ze voor Turkije gekozen, lekker warm dus in de zomer. Ze moesten ongeveer 5 uur wachten op Schiphol. De prijs viel hun wel wat tegen, maar ze vonden het avontuur heel erg leuk!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:05

LZP -> BEU

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 08:54

Volgens mij is een vakantie nu boeken goedkoper vanwege de vroegboekkorting. Wat ik van last minutes heb gehoord was niet zo heel positief: weinig keus, duur etc.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 22:45

Tegenwoordig is het niet meer zo dat je zo kort van te voren lekkere kortingen heb.. dat is echt iets van 10 jaar geleden.