Inmiddels zit ik hier al een week, op het mooie Curaçao.
ik ga hier 4 maanden stage lopen op een basisschool, de kans van m'n leven.. Maar jeetje wat was die eerste week moeilijk.. Ik zat nog zonder studiegenootjes en was alleen in een huis met allemaal nieuwe mensen die elkaar al 4 maanden kennen.. Och, wat voelde ik me alleen. en dan zit je aan de andere kant van de wereld en is familie wel heel ver weg.. maar, stukje bij beetje krijg ik steeds meer m'n plekje met m'n studiegenootjes die er nu zijn.
Het lijkt me leuk om hier een beetje mijn belevingen bij te houden ^^ Misschien zijn er nog meer curaçaose studenten hier?
Wauw echt super dat je dat bent gaan doen! En fijn dat je het nu naar je zin begint te krijgen.
Ik ga in de zomervakantie voor iets meer dan een maand naar Curacao om vrijwilligerswerk te doen! Bij een soort kinderopvang, en dan de groep met kinderen waarvan de ouders de opvang niet kunnen betalen (en daar hebben ze dus vrijwilligers voor nodig). Ga dan allerlei activiteiten met ze doen enzo.
Dus ben heel benieuwd naar je belevenissen!
1234
Geplaatst: 09-01-13 20:17
Super leuk! Tot wanneer zit je er? Ik ga vanaf half april voor 10 weken naar Curacao voor stage. (ik ken er trouwens ook niemand)
Laatst bijgewerkt door 1234 op 09-01-13 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt
straks ken je mijn zus nog, die zit er namelijk 4 maanden al en gaat eind januari weg, ze zit er voor haar master pedagogische wetenschappen, marleen heet ze. Zij heeft het heel erg naar haar zin gehad!
Sorry dat ik zomaar in jullie topic kom binnen vallen maar ik heb al gezocht via google maar kon niks vinden. Ik ga eind februari naar Curacao tot 10 maart en mijn paspoort is geldig tot 20 maart. Nu zei mijn moeder dat ik moest kijken naar de land regels wat betreft hoelang je paspoort nog geldig moet zijn. Heeft iemand hier daar verstand van?
1234
Geplaatst: 13-01-13 22:17
Misschien zou je het hier kunnen vragen: [BEU] Curacao 2011 ! Daar hebben ze denk ik meer ervaring ermee (staat curacao 2011 maar topic is nogsteeds 'actief') maar meestal moet hij nog 6 maanden geldig zijn ofzo geloof ik. Kan zijn dat ik het verkeerd heb
Laatst bijgewerkt door 1234 op 13-01-13 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat ontzettend gaaf! Zelf vliegen een vriendin en ik over precies een maand (13-2) naar Bonaire toe om voor 10 weken vrijwilligerswerk te gaan doen. Hoe is het weer er nu?