waar vliegtuigticket boeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Rosie

waar vliegtuigticket boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 14:15

Hoi,

Ik ben van plan dit jaar naar Engeland te gaan, en daarvoor moet je vliegen(of treinen).
Nu zijn er zoveel aanbieders van vliegtuigtickets en ik heb geen idee welke aanbieders betrouwbaar zijn en welke niet.

Dus ik vroeg me af; waar boeken jullie je vliegtuigtickets (zonder hotel ect)?

Meraki

Re: waar vliegtuigticket boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:17

Ik heb toen via World Ticket Center geboekt naar Amerika, is me prima bevallen ! Op het moment dat je boekt, wordt je binnen een half uur gebeld voor bevestiging en of alles duidelijk is. Verder is de communicatie erg makkelijk en duidelijk!

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 14:28

Klinkt goed :). Helaas stopt de site met werken bij mij zogauw ie gaat zoeken naar tickets

Als ik dan toch bezig ben:
waarom zijn de tickets van KLM zo enorm duur vergeleken met andere maatschappijen?
Voorbeeld; Enkele reis A'dam-Heathrow:
Ryanair, Easyjet: 47 euro
British airways: 68
NAS: 136
KLM: 338!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:37

Welke browser gebruik je? Probeer anders een andere browser met zoeken

Dat vraag ik mezelf ook af :') imo kun je naar Londen het beste vliegen met Ryanair of Easyjet.. mits je graag meer geld uitgeeft :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:41

Dat ligt puur aan de service en de betrouwbaarheid. En de kwaliteit van het vliegtuig ;)

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 14:44

het lukte al; even de pagina refreshen.

Haha ja voor die 1,5u in het vliegtuig ga ik geen 340 euro betalen..
Het was ook nog eens enkele reis..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:44

Ryanair heb ik vanmorgen heel toevallig een stuk over op tv gezien........ Dat zou nu toch absoluut niet meer m'n eerste keus zijn :P
Ligt er aan hoeveel geld je er aan uit wilt geven. KLM blijft betrouwbaar en op tijd!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:45

Je kan ook met de boot naar Engeland trouwens, wellicht nog een optie.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:45

Easyjet en Ryanair zijn prijsvechters. Je betaalt voor de vlucht en geen poespas er om heen! Wl je ruimbagage meenemen, dan betaal je daarvoor. Wil je eten of drinken aan boord, dan betaal je daarvoor. Bij KLM mag je nog gratis ruimbagage meenemen en krijg je in dat uurtje ook nog wel een drankje en misschien een hapje.
Ook vliegen Ryanair en easyjet vaak op de kleinere en wat meer afgelegen vliegvelden, meer reistijd naar de stad dus!
Ik ben in het verleden (nog voordat de prijsvechters er waren) op gespaarde airmiles met KLM cityhopper gevlogen. Kan je misschien ook nog naar kijken...

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:47

Op de site www.skyscanner.com kun je tickets van alle aanbieders vergelijken, en ook nog eens flexibel, dus bijvoorbeeld de prijzen voor een hele maand bekijken. Zo heb ik mijn ticket naar Australië ook geboekt, en ben ik nu ook alle binnenlandse vluchten aan het boeken. Het boeken zelf verloopt via de goedkoopste aanbieder zelf. Skyscanner geeft alleen aan waar je het goedkoopst kunt boeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:49

Waar wil je naar toe in Engeland?
Voor dat soort korte vluchten zijn Ryan Air en Easy Jet prima, je zit maar een uurtje in het vliegtuig en het zijn net zulke toestellen als met KLM.

Je krijgt alleen inderdaad niks te eten of drinken, maar er is wel mogelijkheid om wat te kopen.

vliegtickets.nl
vliegticketszoeken.nl

Ook prima sites.
Of op de site van Easy Jet of Ryan Air zelf.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 15:08

Kentaro: hahaha nee dat is het bij mij ook niet echt nee, nu ze zoveel in het nieuws zijn..

Winged: de boot houd ik niet zo van, ga ik liever met de trein :$

Anc: Eerst naar London, daarna evt nog Edinburg (ligt een beetje aan hoeveel extra dat gaat kosten) en dan weer terug naar Nederland :)

beaniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:16

Voor mijn vliegtickets naar curacao heb ik vanalles vergeleken en budgetair.nl kwam als goedkoopste eruit.