winterberg zonder sneeuw?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

winterberg zonder sneeuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 21:25

Hoi,

Over 2 weken gaan we samen met een bevriend stel naar winterberg, van vrijdag tm maandag. Zoals het er nu uitziet zal er helaas geen sneeuw zijn, en op internet lees ik veel verschillende verhalen, dus graag ervaringen van bokkers!

Zijn de sneeuwkanonnen voldoende om toch een beetje te kunnen skien? Of wat is er verder nog te doen in de omgeving?

Annuleren,kost sowieso geld, dus denk toch gewoon het beste van moeten maken.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 21:50

In Winterberg kun je ook leuk wandelen, dorpje zelf is niet heel groot. Wel heb je vlakbij park Fort Fun, ben er zelf geweest toen ik 9 jaar was, dus echt heel veel weet ik daar niet meer vanaf. Wij waren er toen in de herfst dus echt veel over de sneeuw kan ik niet zeggen...

Iepoetjuh

Re: winterberg zonder sneeuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:35

Ik ben in Augustus naar Winterberg geweest. Heb toen vooral gewandeld en een dagje naar de Erlebnisskappe oid. Kun je over een brug lopen, daarna door een stuk bos en rodelen. Was wel leuk :) Dorpje zelf is inderdaad klein, maar best gezellig. Ik heb me best vermaakt daar, zonder sneeuw :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 16:41

sneeuwkanonnen hebben alleen effect als het kouder is dan -4.
Het wordt wel de aankomende week kouder, dus misschien heb je geluk en gaat het sneeuwen en zijn er een aantal pistes open.

Verder kun je er ook leuk wandelen oid :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:04

Als je er niet kunt skien, dan is het behoorlijk saai.
Als je een grotduiker bent kun je nog de Christine in, bij Willingen. Dat is wel leuk natuurlijk.