Leuke camping in FR gezocht voor 13 en 17 jarige

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RemarkJarig

Leuke camping in FR gezocht voor 13 en 17 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 14:00

Hallo,

Ook dit jaar gaan wij weer op vakantie en begint de lange zoektocht naar een leuke camping weer maar elk jaar word het lastiger om een leuke camping te vinden. Daarom dacht ik dat ik het wel aan jullie kon vragen want ik kan me haast niet voorstellen dat niemand op bokt naar dezelfde soort campings gaat als wij.

"ons eisenlijstje"
- Grote caravan plekken (ik geloof min 100m2)
- Gas, water, stroom op de campingplek
- Goeie plekken (bijv. geen stinkplek ivm ondergrond en geen zandplek oid)
- Wi-fi
- Veel nederlanders
- Voetbalgelegenheid
- Veel kinderen van onze leeftijd (13 en 17)
- Jeu de boule gelegenheid

Dat was het wel zo'n beetje,
Ik zeg brand los!

ps de reden dat we pas zo laat opzoek gaan naar een camping is omdat we eigenlijk samen met een ander gezin uit de familie op vakantie zouden gaan maar uiteindelijk voldeed die camping toch niet aan onze eisen.

Groetjes

NZ92

Re: Leuke camping in FR gezocht voor 13 en 17 jarige

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 02:04

De kuilart in koudum!

RemarkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 17:45

Dankje, ik ga gelijk even kijken!

RemarkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 17:46

NienkeNiels schreef:
De kuilart in koudum!

o hahhahahahah met FR bedoel ik frankrijk hahah niet friesland, maar toch bedankt!

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:00

In de Vendée zitten veel leuke campings, ik kan alleen niet meer op de naam komen van de campings waar ik toen geweest ben.

Daarnaast heb ik een keer op een heel erg leuke camping in de omgeving van Saint Palais Sur Mer gezeten. Ik heb al zitten zoeken, maar kan hem helaas niet meer vinden. Dit was een camping direct aan het strand, met een grote speelhal en een zwembad met echt grote glijbanen. Er waren toen heel veel jongeren in de leeftijd 12 tot 18 en de ouderen gingen elke avond met z'n allen naar het strand. Ik ga nog even verder zoeken voor je!

Edit: Ik kan het niet meer vinden, maar ik kom steeds uit op Camping La Cote d'Argent in Hourtin Plage. (die naam klinkt zo ontzettend bekend!) Het zwembad komt mij niet bekend voor, maar misschien is dit in de tussentijd vernieuwd, of is mijn herinnering gewoon wat vervaagd (het is voor mij ook echt al jaren geleden)..

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:35

Ooh hahaha. Sorry ik dacht Friesland gnagna! In Frankrijk wel gebied precies? aangezien het nogal groot is? Wil je aan de kust of in het zuiden?

RemarkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 23:05

NienkeNiels schreef:
Ooh hahaha. Sorry ik dacht Friesland gnagna! In Frankrijk wel gebied precies? aangezien het nogal groot is? Wil je aan de kust of in het zuiden?

Tja dat maakt ons niet heel veel uit zolang het er maar niet op het nederlandse klimaat lijkt (dus niet in de buurt van parijs oid).

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:47

In de buurt van frejus (cote d'azur) zit een hele leuke camping.
http://www.lei-suves.com/content/nl/camping/1/

Hier ben ik 1 jaar geweest, ik was toen 17, mn zus van toen 19 en mn broertje van toen 14 vonden het alle drie erg leuk.
Er zit een kuil op die camping waar savonds alle jongeren naartoe komen.
in de buurt zijn ook leuke plaatsen, wij zijn naar St. Tropez en Monaco geweest.
De zee is met de auto een kwartiertje ong rijden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Anders zit er in de buurt daar een andere camping, een RCN camping. Ook veel nederlanders. :)
http://www.rcn-campings.fr/rcn-domaine- ... catID=1597

Als jullie ook intresse hebben voor eventueel italie, is daar ook een erg leuke camping voor jou leeftijd sws.
Camping Mario, gelegen aan een leuk meertje waar savonds veel jongeren bij elkaar komen, 2 avonden per week een discobus(gratis) die je naar de andere kant van het meer brengt waar een discotheek zit.
http://www.speedtest.net/?utm_source=tb ... _campaign=%DS%

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:54

la plage fleurie, in de ardeche is heel gezellig met veel nederlanders, aan de rivier, stadjes dichtbij, en een zwembad (restaurantje+bar+speeltuin+pingpongtafels ook aanwezig) veel grote wc-hokken, erg netjes onderhouden ook. ruime plekken, met en zonder schaduw.
ik was hier zelf toen ik 12 was, en nog een keer toen ik 15 was, en heb het er érg naar mijn zin gehad.
sowieso in de ardeche altijd veel nederlanders, maar wel dus iets minder weer dan aan de zuidkant van frankrijk..

*edit; linkje gevonden (dit is wel voor de mobil-homes, maar geeft een indruk) : http://www.vacansoleil.nl/camping/info/ ... tAodtykAGw

RemarkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 23:41

Beiden super bedankt! ik ga het morgen even met mijn ouders bekijken.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:48

Of ze nog bestaan weet ik niet, maar destijds was het wel een oke camping (ik ben geen campingganger dus dit is een compliment..) Lac de Troi Valleé's (Meer van de drie valleien, oid..)
http://www.lacdes3vallees.fr/ Zwembad is niet zo bijzonder, wij lagen iedere dag aan het meer :) Zie nu dat ze het zwembad opgeknapt hebben en een stuk groter is nu..

RemarkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 22:11

RianneH schreef:
Of ze nog bestaan weet ik niet, maar destijds was het wel een oke camping (ik ben geen campingganger dus dit is een compliment..) Lac de Troi Valleé's (Meer van de drie valleien, oid..)
http://www.lacdes3vallees.fr/ Zwembad is niet zo bijzonder, wij lagen iedere dag aan het meer :) Zie nu dat ze het zwembad opgeknapt hebben en een stuk groter is nu..

Hahaha dat is grappig dat je die verteld daar was ik afgelopen 2 jaar hahha maar toch bedankt

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:12

[quote="_Bianca]

Daarnaast heb ik een keer op een heel erg leuke camping in de omgeving van Saint Palais Sur Mer gezeten. Ik heb al zitten zoeken, maar kan hem helaas niet meer vinden. Dit was een camping direct aan het strand, met een grote speelhal en een zwembad met echt grote glijbanen. Er waren toen heel veel jongeren in de leeftijd 12 tot 18 en de ouderen gingen elke avond met z'n allen naar het strand. Ik ga nog even verder zoeken voor je!

[/quote]

Bedoel je deze?

http://www.vacansoleil.nl/camping/info/ ... 1/2024004/

Een aantal jaar geleden geweest, en idd een erg leuke camping.