vlieg en zonvakantie voor minder dan 500pp tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

vlieg en zonvakantie voor minder dan 500pp tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 12:48

Helaas zijn wij aan t hoogseizoen gebonden maar ik heb ook t idee dat t zoveel duurder word per jaar.1 en half jaar geleden zijn we naar griekenland geweest 8 dagen incl vlucht voor iets van 650,-. Dat was ook in t hoogseizoen. Nu voor dezelfde reis zie ik niet goedkoper dan 500pp.heeft iemand misschien tips of ideeën of heb ik teveel hoop dat goedkoop kan?

imd

Re: vlieg en zonvakantie voor minder dan 500pp tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 13:05

Maar als het 1,5 jaar geleden 650 was, is het toch logisch dat je een soortgelijke reis nu niet voor minder dan 500 kan boeken? Of had je verwacht dat het nu een stuk goedkoper zou zijn?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 13:07

Ik denk dat je teveel hoop hebt, maar je zou eens bij Corendon kunnen kijken of je iets leuks hebt naar Turkije.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 14:51

imd schreef:
Maar als het 1,5 jaar geleden 650 was, is het toch logisch dat je een soortgelijke reis nu niet voor minder dan 500 kan boeken? Of had je verwacht dat het nu een stuk goedkoper zou zijn?

Ik denk dat ze bedoeld totaal 650 euro. En dat het nu 500 pp is.

Overigens vind ik 500 pp helemaal niet een te hoge prijs. Zeker in hoodseizoen. Ik denk dat je veel goedkoper niet gaat vinden.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 15:24

Tessaaa schreef:
imd schreef:

Ik denk dat ze bedoeld totaal 650 euro. En dat het nu 500 pp is.

Overigens vind ik 500 pp helemaal niet een te hoge prijs. Zeker in hoodseizoen. Ik denk dat je veel goedkoper niet gaat vinden.

Dat bedoelde ik inderdaad

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:14

Kijk eens naar Macedonië. Heb vorig jaar iets van 400 betaald voor een week in het hoogseizoen. Een bestemming die heel erg in opkomst is, dus nog goedkoop :j

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:22

Genoeg goedkopers te vinden. Wij hadden vorig jaar ook als max. 500 euro, ik heb zelfs nog enkele vliegvakanties gevonden onder de 400. Turkije is vrij goedkoop, en bepaalde streken in Spanje ook. Daarbij is het ook nog een optie om je vliegtickets apart te boeken van je hotel, het kost wel wat meer werk, maar het kan echt een boel in prijs schelen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-12 14:46

RusselNuwell schreef:
Genoeg goedkopers te vinden. Wij hadden vorig jaar ook als max. 500 euro, ik heb zelfs nog enkele vliegvakanties gevonden onder de 400. Turkije is vrij goedkoop, en bepaalde streken in Spanje ook. Daarbij is het ook nog een optie om je vliegtickets apart te boeken van je hotel, het kost wel wat meer werk, maar het kan echt een boel in prijs schelen.

Ik heb ook gekeken om t zelf te boeken maar ik zat er toch heel erg mee hoe je dat dan met je transfers doet. IK ben niet zon held in rijden in andere landen

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 14:49

moonsparkle schreef:
RusselNuwell schreef:

Ik heb ook gekeken om t zelf te boeken maar ik zat er toch heel erg mee hoe je dat dan met je transfers doet. IK ben niet zon held in rijden in andere landen

Daar hebben de meeste hotels shuttle busjes voor.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:15

Misschien vakantieveilingen?

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 02:22

moonsparkle schreef:
RusselNuwell schreef:

Wij zijn in al die jaren niet 1 keer in prijs gestegen hoor... bij ons staan weekprijzen op de website maar 1 dag meer zou mij persoonlijk niets uitmaken.
Vanaf de luchthaven kun je een auto huren, in Portugal rijden is echt poepie makkelijk, er is nagenoeg geen verkeer.
Of je neemt 'n taxi voor 'n paar kilometer naar het station... en dan de trein naar hier. Dan kun je hier vlak in de buurt een auto huren en hoef je eventueel de snelweg helemaal niet op. Maar het ligt er ook aan wat je precies wilt. Je kunt niet 1 of 2 weken op een en hetzelfde terrein blijven zitten toch?
Als je echt niet wilt rijden kunnen wij ook chaufferen hoor, geen probleem.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 00:42

Als je op tijd zelf een vlucht en accomedatie zoekt kun je denk ik wel voordeliger uitkomen met twee personen.
Op www.ebookers.com of www.skyscanner.com voor vlucht en www.housetrip.com en www.bookings.com voor hotel of appartement.
En in Benidorm hebben wij ook appartementen te huur zie onderschrift.
Succes met het vinden van een vakantie.