Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Maar als het 1,5 jaar geleden 650 was, is het toch logisch dat je een soortgelijke reis nu niet voor minder dan 500 kan boeken? Of had je verwacht dat het nu een stuk goedkoper zou zijn?
Tessaaa schreef:imd schreef:Maar als het 1,5 jaar geleden 650 was, is het toch logisch dat je een soortgelijke reis nu niet voor minder dan 500 kan boeken? Of had je verwacht dat het nu een stuk goedkoper zou zijn?
Ik denk dat ze bedoeld totaal 650 euro. En dat het nu 500 pp is.
Overigens vind ik 500 pp helemaal niet een te hoge prijs. Zeker in hoodseizoen. Ik denk dat je veel goedkoper niet gaat vinden.
RusselNuwell schreef:Genoeg goedkopers te vinden. Wij hadden vorig jaar ook als max. 500 euro, ik heb zelfs nog enkele vliegvakanties gevonden onder de 400. Turkije is vrij goedkoop, en bepaalde streken in Spanje ook. Daarbij is het ook nog een optie om je vliegtickets apart te boeken van je hotel, het kost wel wat meer werk, maar het kan echt een boel in prijs schelen.
moonsparkle schreef:RusselNuwell schreef:Genoeg goedkopers te vinden. Wij hadden vorig jaar ook als max. 500 euro, ik heb zelfs nog enkele vliegvakanties gevonden onder de 400. Turkije is vrij goedkoop, en bepaalde streken in Spanje ook. Daarbij is het ook nog een optie om je vliegtickets apart te boeken van je hotel, het kost wel wat meer werk, maar het kan echt een boel in prijs schelen.
Ik heb ook gekeken om t zelf te boeken maar ik zat er toch heel erg mee hoe je dat dan met je transfers doet. IK ben niet zon held in rijden in andere landen
moonsparkle schreef:RusselNuwell schreef:Genoeg goedkopers te vinden. Wij hadden vorig jaar ook als max. 500 euro, ik heb zelfs nog enkele vliegvakanties gevonden onder de 400. Turkije is vrij goedkoop, en bepaalde streken in Spanje ook. Daarbij is het ook nog een optie om je vliegtickets apart te boeken van je hotel, het kost wel wat meer werk, maar het kan echt een boel in prijs schelen.
Ik heb ook gekeken om t zelf te boeken maar ik zat er toch heel erg mee hoe je dat dan met je transfers doet. IK ben niet zon held in rijden in andere landen