Valencia, heeft iemand ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Valencia, heeft iemand ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 20:54

Hallo Bokkers,

Wij zitten alvast (ja vroeg, maar beter vroeg dan laat) te kijken voor een vakantiebestemming zomer 2013. Nu hoorde ik Valencia vallen. We willen naar een bestemming waar strand is (nou ligt het aan het strand), waar we kunnen stappen, maar waar naast het stappen ook nog wat te beleven is. Mallorca en Ibiza ben ik al geweest, de voorkeur gaat uit naar weer wat nieuws. Iemand ervaringen met Valencia? Leuke stad? Ook met uitgaan? (Ik zag wel dat er ook een Pacha zat, hier zijn we ook geweest op Ibiza, dat is wel een bekende discotheek)

countrygirl

Re: Valencia, heeft iemand ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 04:24

Weleens aan Portugal gedacht? Wij wonen zo'n 10 km. vanaf het strand, zuid/westkust Portugal. Kijk maar eens in m'n onderschrift. We zitten op een uurtje rijden vanaf Lissabon, Setubal is veel dichterbij en ook daar kun je behoorlijk uitgaan.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 19:06

Ik ben in valencia geweest maar vind het meer geschikt als stedentrip dan als echte zomervakantie..

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 01:04

Valencia is een prachtige stad ben er vorige maand drie dagen geweest maar eerlijk gezegt was dat voldoende dan heb je het wel gezien.
Wij hebben appartementen in de verhuur in Benidorm en regelmatig hebben we onze appartementen verhuurd aan mensen die uit Valencia komen om te stappen in Benidorm.
Dus qua stappen denk ik dat Valencia niet echt de stad is maarja wij zijn niet echt op stap geweest.
Barcelona is dan denk een stad waar veel meer te beleven valt en anders is Benidorm misschien ook een optie binnen anderhalf uur ben je dan toch in Valencia wil je daar een dag kijken en stappen.
Succes met het vinden van een leuke vakantieplaats.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:11

Als stedentrip is het te doen...wij hebben ons toen ook een week vermaakt! Was met vriendinnen daar.

Lekker eten en leuk stappen daar!

tenerife

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:28

Ben in Valencia geweest en Barcelona. In Barcelona is meer te doen qua stappen en strand. Valencia heb je wel een keer gezien. Maar desondanks voor een dag 4 wel leuk hoor:)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:13

Bedankt voor jullie reacties. Ik had veel gehoord over studentenstad Valencia maar blijkbaar valt het dan dus toch aardig tegen. Dan wordt het kijken of er andere opties zijn, de meeste (bekende) feestbestemmingen heb ik inmiddels al wel gehad :P . Barcelona zelf trekt mij niet.