Werken met paarden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarahhorses

Werken met paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 15:58

Hey Bokt,
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dus als het verkeerd staat, sorry!

Ik heb vorig jaar mijn havo diploma gehaald en wilde dit jaar nog niet aan een opleiding beginnen.
Heb dus voor een tussenjaar gekozen, zo kan ik ook de vakken halen die ik nog extra wil voor mijn opleiding,
tot nu toe bevalt het me goed, ik werk en verzorg daarnaast ook nog een paardje. Maar daar ging mijn vraag eigenlijk niet over.

Ik wil in maart/april eigenlijk een maandje weg om ergens in het buitenland met paarden te werken.
Is een droom van mij en ik ben bang dat als ik het niet doe, ik enorme spijt ga krijgen.
Nou is er een probleempje, het liefst wil ik naar Amerika of Australie maar ik ben nog geen 18. (Nu 16, over een week 17 *\o/* )
Ik had gehoord dat je niet buiten Europa mag als je nog geen 18 bent, daar gaat mijn droom haha :')
Maar het lijkt me ook hartstikke leuk om in Spanje, Italie, Portugal etc. te werken.
Ik heb al van alles opgezocht op yardandgroom.com maar elke keer is het het net niet.
Nu vroeg ik mij af of jullie mensen kennen of bedrijven waar ze voor een maand iemand laten meedraaien op een bedrijf?
Hoeft niet perse een bedrijf te zijn, privestal lijkt me ook geweldig!

Even in het kort:
- Ik wil een maand weg
- 17 jaar
- Kleine vergoeding tegenover het werk graag.
- Liefst in een beetje een warmer land! :D

Ik hoor graag van jullie, :)
Groetjes, Sarah!

SummerRemedy

Re: Werken met paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 15:59

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 16:19

SummerRemedy schreef:

Die site maakt TS al gebruik van zoals in haar verhaal staat.

@ TS, misschien even wat topic's opzoeken van mensen die dit gedaan hebben, en die PBén met wat vragen.

sarahhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 17:43

yardandgroom hou ik inderdaad al in de gaten!
Bedankt, ga vanavond is even wat bokkers opzoeken! :)

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 01:39

Sorry, overheen gelezen :o

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 01:42

Weet je het zeker dat je niet in het buitenland mag werken onder de 18? Werk zelf in Australie met paarden (maar ben 23 :+ ) Als je de kans krijgt aanpakken :j Heb je zelf al een profiel op yardandgroom gezet met daarin je informatie en je eisen wat je zoekt?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 02:00

Een maand is simpelweg te kort om te werken in een bedrijf. Aangezien iemand meestal net en klein beetje is ingewerkt na een maand (of heb je al heel erg veel werkervaring?) denk ik dat het heel erg moeilijk is iets te vinden. Kun je niet langer weg?

Misschien dat je tegen kost en inwoning iets kunt vinden? Veel succes in elk geval.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 13:35

sarahhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 16:13

Dan zijn er in ieder geval alweer een stuk meer opties, ik moet even kijken wanneer ik toetsen heb voor mijn opleiding maar als het goed is kan ik er wel een maandje aan vast plakken. Ben wel bang dat ik het helemaal niet leuk ga vinden en na een week ofzo weer naar huis wil :=
Hoop dat dat niet gebeurt!

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 15:50

Sarahhorses, ah, dit topic bedoel je ;-)) Heb je PB ontvangen en zal je antwoord geven.