Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dus als het verkeerd staat, sorry!
Ik heb vorig jaar mijn havo diploma gehaald en wilde dit jaar nog niet aan een opleiding beginnen.
Heb dus voor een tussenjaar gekozen, zo kan ik ook de vakken halen die ik nog extra wil voor mijn opleiding,
tot nu toe bevalt het me goed, ik werk en verzorg daarnaast ook nog een paardje. Maar daar ging mijn vraag eigenlijk niet over.
Ik wil in maart/april eigenlijk een maandje weg om ergens in het buitenland met paarden te werken.
Is een droom van mij en ik ben bang dat als ik het niet doe, ik enorme spijt ga krijgen.
Nou is er een probleempje, het liefst wil ik naar Amerika of Australie maar ik ben nog geen 18. (Nu 16, over een week 17

Ik had gehoord dat je niet buiten Europa mag als je nog geen 18 bent, daar gaat mijn droom haha

Maar het lijkt me ook hartstikke leuk om in Spanje, Italie, Portugal etc. te werken.
Ik heb al van alles opgezocht op yardandgroom.com maar elke keer is het het net niet.
Nu vroeg ik mij af of jullie mensen kennen of bedrijven waar ze voor een maand iemand laten meedraaien op een bedrijf?
Hoeft niet perse een bedrijf te zijn, privestal lijkt me ook geweldig!
Even in het kort:
- Ik wil een maand weg
- 17 jaar
- Kleine vergoeding tegenover het werk graag.
- Liefst in een beetje een warmer land!

Ik hoor graag van jullie,

Groetjes, Sarah!