Dit is mijn allereerste topic ooit. Dus ik ben benieuwd.

Deze kerst ga ik vier dagen naar Boedapest!

Ik ga samen met een vriendin en we verblijven bij een andere vriendin die daar een half jaar studeert. Lekker cheap en de vliegkaartjes kostte ook geen drol vanaf Eindhoven (beetje jammer dat ik naast Schiphol woon en er na het boeken achter kwam dat we alleen handbagage mee mogen

Ik ben bang dat het een een en al feest vakantie gaat worden als het aan de andere twee ligt, maar ik wil ook nog iets anders van de stad zien dan alleen de clubs

Zelf het ik al op internet rondgekeken maar al die bezienswaardigheden spraken me niet super aan..

(Je hoeft niet letterlijk deze veel te lange onderstaande vragenlijst af te gaan hoor!)
Vandaar dat ik benieuwd was of er hier mensen zijn die in Boedapest geweest zijn en aanraders voor me hebben.
- Wat zijn de leukste clubs/feestjes?
- Architectonische hoogstandjes die het meeste indruk op je hebben gemaakt? (Ik studeer bouwkunde en wil lekker veel foto's/schetsen maken , maar heb natuurlijk geen tijd om echt alles te bekijken, dus moet een selectie maken.)
- Leuke winkels die ze in Nederland niet hebben?
- Lekkere gerechten/restaurants? (Ik ben wel vegetariër...)
- Tips ivm kerst? Nog speciale dingen te beleven misschien?
- Leuke websites waar ik inspiratie op kan doen?
- Budgetteer tips? We zijn redelijk arme studenten.
-Andere dingen die ik gezien/gedaan moet hebben?
Verder vraag ik me af wat jullie indruk was van de sfeer van de stad, de cultuur en de mensen?
- Zijn de mannen knap?
-Zijn er dingen die je daar echt niet kunt maken omdat ze niet sociaal geaccepteerd zijn of gewoon illegaal (voordat ik straks in elkaar geslagen word of in de bak beland

- Is het een multiculturele stad of word ik straks aangekeken omdat ik de enige ben met een kleurtje?
Kortom tell me all about it!