Tips voor trektocht in Tsjechië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sietsie

Tips voor trektocht in Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 17:46

Hallo allemaal!
Van de zomer willen m'n beste vriendin en ik een trektocht te paard door Tsjechië maken.
We willen ongeveer 5 dagen en dan zo veel mogelijk paardrijden in een mooie omgeving.
Dit combineren we met 5 dagen Praag, zodat we ook nog wat uit kunnen gaan, culturele uitstapjes kunnen maken en natuurlijk wat winkelen.
Nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die ervaringen hebben met een trektocht door Tsjechië?
Zo ja, ik ben heel benieuwd naar ervaringen en tips :) !

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:48

Sietsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 17:51

Bedankt! Deze had ik zelf ook al gevonden, maar er is maar 1 periode in de zomervakantie dat het kan (2 tot 9 juni) en dan heb ik misschien nog wel examens.. Misschien dat ik ze eens een mailtje stuur voor de mogelijkheden.

Edit: Nee eigen paard was niet de bedoeling haha!

eslixapie

Re: Tips voor trektocht in Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:29

Ik ben 11 jaar op vakantie geweest naar Tsjechië, en heb daar ook een aantal keer paardgereden. Ik kan je aanraden om een boekje over de taal mee te nemen, waar wat standaard zinnen in staan. De taal is best moeilijk en je kan er niet van uit gaan dat iedereen Duits of Engels spreekt, dat is namelijk niet zo.
Als je nog meer wil weten kun je me een pb sturen, misschien dat ik nog wel kan opzoeken waar ik allemaal heb paardgereden daar :)