Hallo allemaal, Ik en een goede vriendin van mij willen graag op vakantie maar waar heen? Ja dat is de grote vraag, we hadden wat dingen gehoord over sziget festival dat scheen heel leuk te zijn maar wat zijn jullie ervaringen? Zelf zaten we aan spanje te denken maar dan waar? we willen graag uit gaan een soort feest vakantie, maar waar ga je dan heen? Renesse vinden we allebei niet zo omdat het in nederland is we willen graag naar het buitenland, Budget maakt niet uit maar het liefste niet al te duur.
Spanje inderdaad (lloret, blanes, salou) of misschien Griekenland? (Kos, Kreta oid) Albufeira schijnt idd ook leuk te zijn! Deze zomer ben ik op Tenerife geweest daar kan je ook leuk stappen en er is veel te doen
Sziget is wel echt geweldig en Hongarije is mooi, maar als je naar Sziget gaat reken dan op 7 dagen bijna niet slapen, niet echt een vakantie om uit te rusten
Wow dat zijn veel snelle reacties, 7 dagen slapen maakt niet uit, ik ga de plaatsen even overleggen.
Unoo
Geplaatst: 18-11-12 16:12
Sziget moet je naartoe gaan als je echt van de muziek houdt, kan tegen 7 dagen niet/nauwelijks slapen en al wel eens naar een festival bent geweest, dat is mijn mening erover. Ben je al eens eerder op een festival geweest van enkele dagen?
Als je een leuke feestvakantie wilt waar je gewoon kan slapen en toch goed kan feesten zou je moeten kijken naar Blanes of Llorret de Mar. Dit zijn natuurlijk dé feestbestemmingen voor jongeren, en je zult dus ook heel veel Nederlanders tegenkomen. Wil je een locatie die nog niet zo overbezet is met 'Friet van Piet' en 'Kroket van Fred' kun je ook naar Malta gaan zoals Fira al zei, is ook echt een prachtig land.
Festivals waren dacht ik niet mijn ding, maar toen nam een vriendin mij steeds vaker mee en vond ik het uiteindelijk wel super gaaf, zelf vond ik Llorret de mar ook een goed idee, blanes had die vriendin geen goede ervaringen mee dus die valt af. Malta ga ik eens even wat meer info over zoeken
Salou kan ik echt aanraden! Afgelopen vakantie met vriendinnen geweest en was echt super gezellig en ook super leuke mensen gewoon daar. Ik voelde me enorm veilig daar en als het nodig was geweest zou ik daar ook 's nachts na het stappen in mijn eentje over straat durven lopen. Salou is ook niet enorm prijzig.
Ik hoorde van vrienden dat Sunnybeach niet heel geweldig was, en dat er veel gestolen werd haha. Heb je al wat geboekt?
Chantal511
Geplaatst: 27-11-12 16:22
Vorig jaar ben ik naar Sunny Beach op vakantie geweest. Echt een super vakantie gehad, met mooi weer en een super appartement (Zornitsa).
Afgelopen jaar ben ik naar Albufeira en Salou op vakantie geweest. Albufeira is echt een top bestemming voor een feestvakantie. Wij zaten in appartement Ourasol en zaten 20 meter van het strand af in het nieuwe gedeelte. Met de taxi ben je voor 5 euro totaal in het oude gedeelte waar je leuke eettentjes heb.
In Salou zat ik op camping La Union samen met een vriendin. Op het eerste oog viel het best tegen, er was wat stuifzand en de tenten leken op de plaatjes groter dan dat ze waren. Maar je leert heel snel mensen kennen en gaat de hele week met de groep leuke dingen doen! Heerlijk naar het strand, coctailbarretjes bezoeken, samen uit eten, varen op een catamaran, shoppen en natuurlijk de allerleukste kroegen en discotheken testen!
Als je voor een ''zuip'' vakantie wilt gaan, raad ik je aan om via Gofun, Gogo of beachmasters te boeken. Deze hebben een heel programma voor je klaarstaan. Je kan dan zelf kiezen waar je aan mee wilt doen. Bijvoorbeeld kroegentochten, Dutch Night, Totally Summer, jeepsafari, tocht op een catamaran, partyboot etc.
Voor een feestvakantie vond ik chersonissoss geweldig. Gogo enz zijn wel aanraders. Mijn eerste vakantie in het buitenland was kroatië met Xtravel. We zijn vaak wezen stappen, maar hebben ook dingen ondernomen en gezien.