Leuk hotel in nederland? Romantisch? tips??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Leuk hotel in nederland? Romantisch? tips??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 21:53

Jaja, mijn vriend verrast mij met minimale regelmaat met iets leuks, zoals de sauna, theater, weekendje weg of een cadeautje, maar nu zou ik weleens een heel leuk ideetje willen hebben om wat voor hem terug te doen.

Nu ben ik niet echt megaromantisch van mijzelf, ook geen blok steen, maar laten we zeggen ertussenin. Als ik google op romantische hotels, krijg ik genoeg opties hoor, maar misschien zijn jullie ergens geweest waar jullie erg van onder de indruk waren mets dat je in de buurt kan doen. We vinden heel erg veel leuk, van sportieve dingen tot lekker niksen en uit eten gaan. Naar een leuke stad en lekker winkelen vinden we ook wel leuk, maar ik baal altijd van de basic hotels die dan heel goed worden aangeschreven. Superluxe kamer, alleen vergeten ze dan net te vermelden dat de kussens vergaan zijn, er een grote spleet in het bed zit, het bad inderdaad groot is, maar dan voor een flinke baby, het eten lekker is, als je altijd uit de magnetron zou eten dan, etc etc. Snappen jullie m nog?

Wat was nou heel erg leuk en raad je aan? :D

Groetjes, Denice

mbkaatje

Re: Leuk hotel in nederland? Romantisch? tips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:12

Wij zijn laatst in Hotel De Vlijt geweest in Coevorden. Erg leuk hotel en heel erg nieuw. De sfeer in de kamers vond ik erg leuk en ik heb er heerlijk geslapen. Het ontbijt is in het kasteeltje, dat is er zo'n 200m vandaan. Wij vonden dat geen probleem.

Linkje:
http://www.kasteelcoevorden.nl/hotel_de_vlijt/5/

In de omgeving is er wel genoeg te doen, maar je hebt wel eigen vervoer nodig.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:13

Wat is je budget ongeveer?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:33

Wij hadden trouwens geboekt via www.boekvandaag.nl Daar komen vaak leuke aanbiedingen langs. Vandaag staat er ook een leuk hotel, voor zover ik het kan zien, in Brabant. Misschien is dat wat, maar dan moet je dus wel vandaag boeken.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 22:23

Budget is niet zon issue, als het het waard is ben ik ook best bereid ervoor te betalen.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:31

Neem dan een fine dining arrangement bij De Zwarte Boer in Leuvenum en laat je flink in de watten leggen.
Combineren met een mooie boswandeling in de schitterende omgeving.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 12:17

Dat ziet er inderdaad wel heel luxe uit! Bedankt!

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:31

De echte luxe zit daar in de service. Je wordt gewoon verschrikkelijk fijn in de watten gelegd.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:33

Mag het ook in België zijn of niet? Dan heb ik nog wel een leuke tip! Heb ik mijn vriend mee naartoe genomen toen we 1 jaar samen waren, en hij vond het erg leuk!

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:38

Villa augustus in Dordrecht, wel een kamer boeken aan de waterkant. Ze zijn wel duur. Het is een oude watertoren met een ietwat vreemde inrichting. Aan het water en vooral savonds heel mooi. Wil je veel geld uitgeven boek dan de torenkamer met als het helder is zicht op Rotterdam. Let wel de torenkamer heeft geen bad.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:40

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-12 20:21

Belgie is denk ik niet een probleem, alleen kan mij niet voorstellen dat daar wat spannends te beleven is :+ :=

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:01

Hahaha, oke :')
Nou wij hebben er een leuk weekend gehad, spannend kun je het in een mooi hotel altijd maken <<)

Wij hebben in dit hotel geslapen:
http://www.martins-hotels.com/nl/hotel/ ... -patershof

Zijn echt supermooie kamers! Had mijn vriend vooraf niet verteld wat we gingen doen, maar hem wel een hint gegeven met een 'bepaald soort bijbel' als je begrijpt wat ik bedoel... :')

Mechelen zelf is niet heel spannend idd, maar er zijn wel veel leuke restaurantjes. Ik vond het in ieder geval wel een leuke plaats!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:32

Ik heb even voor je gezocht. :)

In Oeffelt (Brabant) heb je deze B&B. Je hebt keuze uit twee luxe wellness suites inclusief privé-sauna en privé-jacuzzi in de buitenlucht. Vanuit de jacuzzi kun je samen heerlijk genieten en naar de mooie sterrenhemel kijken.

In Lattrop (Overijssel) kun je slapen in een sterrenkubus. Dat zijn milieuvriendelijke, houten huisjes van 9 vierkante meter met een lichtkoepel boven je bed, dat het 'slapen onder de sterrenhemel' gevoel nabootst.

Ook weer in Oeffelt kun je slapen in een echte safari lodge. Je kunt hier slapen onder de sterrenhemel, je wordt wakker gemaakt door de mooiste geluiden van de natuur en er is een bad op pootjes. Oh, en inclusief een mandje hout voor de romantische houtkachel in je lodge!

In Amersfoort kun je in dit hotel ontspannen met een infraroodsauna, tweepersoons whirlpool, stoombad en een rainshower.

Van der Valk heeft trouwens heel veel luxe suites. Je kunt op hun algemene website kijken en dan per hotel kijken wat ze te bieden hebben. Er hangt overigens wel een pittig prijskaartje aan de luxe suites, maar ze zijn over het algemeen wel echt prachtig! :j

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:17

Hostellerie Schuddebeurs in Schuddebeurs bij Zierikzee (Zeeland). Ligt heel rustig, dorp kent maar 150 inwoners ofzo. 3km van Zierikzee vandaan, kwartiertje autorijden van het strand.

Prijzen varieren per kamer, kamer types C & D zijn het mooist. Vooral kamer 10, maar die is dan ook het duurst.
www.schuddebeurs.nl

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:02

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:03

Wij zijn bij het Van der Valk Hotel in Nootdorp geweest. Was super. Had ik geboekt via http://www.hotelspecials.nl. Kamer met bubbelbad en lekker dicht bij Den Haag/Scheveningen <3

Edit: Oh, zie dat je in Den Haag woont :')

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:06

Het palace hotel in Noordwijk vind ik errug romantisch! Heb een keer een nachtje daar geslapen met mijn vriend, super wellness centrum, bubbelbaden, sauna, zwembad echt heerlijk ontspannen! Gegeten heb ik er niet. Maar in die buurt heb je wel hele leuke tentjes! Hij had als verassing voor mij toen een hartje in de vorm van rozenblaadjes op het bed laten neerleggen. Was echt heel lief!