Dubai

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 21:30

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met op vakantie gaan naar Dubai? Ik weet dat van 3 januari tm 3 februari shopping festival is, en het leek mij erg leuk om hierheen te gaan (ik zou dan een paar dagen gaan).. Nog meer aanraders om te doen?

1234

Re: Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:46

Meraki

Re: Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:55

Sowieso de malls bezoeken ;) die zijn an sich al indrukwekkend !
En een woestijnsafari vond ik ook erg gaaf.

Veel plezier ! ;)

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 20:21

Oh, wat leuk!! Dubai is echt zo gaaf :D Ik ben er vorig jaar geweest en heb daar toen ook een verslagje van geschreven: [BEU] Verslag van onze geweldige vakantie in Dubai Staat ook een filmpje bij met alle dingen die we hebben gedaan. Zie wel dat de meeste foto's het niet meer doen.. Als je wilt, kan ik je wel wat foto's sturen, maar dan moet je maar even een PB sturen.

Ik weet niet hoe lang je precies gaat, maar er is sowieso genoeg te beleven daar. De (grootste ter wereld) fontein bij de Burj Khalifa is heel erg mooi om te zien, een paar keer per dag is daar een show van (Filmpje van toen wij daar waren: http://www.youtube.com/watch?v=LHtOHzzr ... e=g-crec-u). En de Dubai Mall die erbij ligt is ook erg leuk, en de Mall of the Emirates ook (met de skihal). Daarnaast is The Walk ook erg leuk om 's avonds heen te gaan! Ons hotel zat aan deze boulevard, dus elke avond gingen we daar uit eten. The Walk ligt in het Jumeirah-gebied en is 's avonds eigenlijk een beetje het pronkgebied voor de sjeiks. Wij probeerden elke avond een tafeltje vlak bij de weg te krijgen zodat we mooi naar die geweldige auto's konden kijken :D Rolls Royces, Ferrari's, Lamborgini's, noem het maar op.. En die achter elkaar in de file.. :D

We hebben ook een 'Future'-tour gedaan. Daarbij gingen we naar alle moderne dingen in Dubai, zoals de Marina, de Burj el Arab en de Palm. Atlantis is ook echt leuk! Je hebt daar een groot aquarium, The Lost Chambers en een enorm waterpark, Aquaventure. Dat is ook echt een hele aparte ervaring :') We gingen op zo'n band door een stelsel van allemaal 'waterwegen' door het park en dan kon je steeds afslaan en routes volgen om naar glijbanen te gaan en je ging steeds met zo'n soort band omhoog en weer naar beneden. Je had ook nog van die wildere stukken. We zijn ook door die glijbaan geweest waarbij je door het aquarium heen gaat. Dat is dus ook wel erg leuk!

Er zijn echt zoveel gave dingen daar te doen.. Ik zou ook zeker een boottocht daar maken, dan heb je bijvoorbeeld zulk uitzicht:
Afbeelding
We zijn toen ook langs de palm gevaren.

Dubai is echt fantastisch! We gaan ook zeker nog een keer terug. In ieder geval heel veel plezier en geniet ervan!