Zomervakantiebaan in het buiteland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Zomervakantiebaan in het buiteland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 20:35

Hallo,

Ik heb plannen om misschien in mijn zomervakantie voor zo'n 5 weken naar Mallorca of een ander spaans eiland o.i.d. te gaan. Samen met een vriendin hadden we de plannen om in een club te gaan werken op zo'n jongerenbestemming. Helaas ziet mijn vriendin er vanaf en zit ik heel hard te twijfelen of ik nog wel alleen zal gaan. Ik heb altijd hard geschreeuwd dat ik liever thuis blijf dan alleen ga, alleen het is toch me droom dus ik twijfel of ik nou toch gewoon alleen zal gaan. Ik ben wel bang dat ik me heel gauw alleen zal voelen en als er iets gebeurt sta je er wel alleen voor. Aan de andere kant zal je vast mensen leren kennen, alleen hier ben je natuurlijk ook niet zeker van.

Heeft iemand hier ervaringen met alleen gaan werken in het buitenland?

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:39

Haha dit zou ik geplaatst kunnen hebben :D Ik wil deze zomervakantie ook graag werken in het buitenland, maar niet meer alleen. Ik zou afgelopen zomer 2 maanden in Turkije vrijwilligerswerk doen met paarden, maar dit is niet zo goed afgelopen (na een week was ik weer thuis), dus zoiets doe ik voorlopig liever niet meer alleen.
Heb ook zitten denken aan een taalcursus Spaans in Spanje, misschien is dat wel mogelijk in combinatie met werken. Want ik weet niet of jij de taal beheerst? Lijkt me handig om Spaans te kunnen als je daar werkt. :)

xkimmx

Re: Zomervakantiebaan in het buiteland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 22:18

Ja ik beheers de taal ook niet, heb wel een site waar je gratis de taal op kan leren maarja dat zal echt basis zijn dan! Daarom wil ik ook in de horeca, vaak hoef je daar toch alleen maar nederlands of engels te praten. Maar zou het wel graag leren! Wil je ook in de horeca of een andere branche?

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:34

Klopt, met zo'n site zal het echt basis zijn! Je leert het pas goed als je het hoort en spreekt natuurlijk! Ja over de horeca heb ik voornamelijk na zitten te denken, lijkt me heel leuk! Ik werk zelf in de horeca als serveerster, dus die werkervaring heb ik al dat is vast handig. :)