Werken op een camping in Frankrijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimdegroot

Werken op een camping in Frankrijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 13:32

Ik ben van plan om op een camping in Frankrijk te gaan werken aankomende zomer! Ik heb gister een gesprek gehad met de eigenaren en ik ben erg enthousiast :) Zijn er nog meer van jullie die willen gaan werken op een camping in Frankrijk?

Ik hoor het graag :D

NieneWiep

Re: Werken op een camping in Frankrijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 17:16

Leuk! Ik heb 2 jaar in de zomer op een camping in de Ardennen gewerkt, misschien volgend jaar weer. Wat voor werk ga je precies doen? En is het voor kost en inwoning of een echt salaris?

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 17:31

NieneWiep schreef:
Leuk! Ik heb 2 jaar in de zomer op een camping in de Ardennen gewerkt, misschien volgend jaar weer. Wat voor werk ga je precies doen? En is het voor kost en inwoning of een echt salaris?

wat leuk zeg! heel veel verschillende dingen; animatie, licht schoonmaakwerk, in de winkel, restaurant, bar en in de keuken! Ik krijg kost en inwoning, de reis en een salaris! En wat doe jij precies en wat voor vergoeding krijg je?

NieneWiep

Re: Werken op een camping in Frankrijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 17:39

In werkte in de winkel, bij ons doe je één bepaalde functie, dus winkel, horeca, receptie, zwembadbar of snackbar. Ik kreeg de reis vergoed, kost en inwoning en een salaris dat te vergelijken is met het minimumloon in Nederland. Niet super hoog dus, maar ik werkte rond de 50 uur per week dus dan verdien je nog aardig wat.

Leuk dat jij zoveel verschillende werkzaamheden doet! Is het een Nederlandse of een Franse camping? De camping waar ik gewerkt heb is echt helemaal Nederlands. Waar ligt jouw camping ongeveer?

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 18:07

NieneWiep schreef:
In werkte in de winkel, bij ons doe je één bepaalde functie, dus winkel, horeca, receptie, zwembadbar of snackbar. Ik kreeg de reis vergoed, kost en inwoning en een salaris dat te vergelijken is met het minimumloon in Nederland. Niet super hoog dus, maar ik werkte rond de 50 uur per week dus dan verdien je nog aardig wat.

Leuk dat jij zoveel verschillende werkzaamheden doet! Is het een Nederlandse of een Franse camping? De camping waar ik gewerkt heb is echt helemaal Nederlands. Waar ligt jouw camping ongeveer?

Deze camping is ook helemaal nederlands, in de dordogne; Meynard. Ja, dat vind ik zelf ook erg leuk!