Ik zoek een leuk cadeau voor me date hij word 30 zaterdag. Tenminste dan is zijn surprise party.
Ik moet nog een cadeautje verzinnen. Ik zat te denken aan een rondvaart in amsterdam dat je ook kan eten. Heeft iemand dit ooit gedaan welke zijn aan te raden? We zijn met 2 personen veel is vanaf bv 10 personen....of een hele boot afhuren per uur...Dat is wel erg duur
Ik zou het niet doen als je met zijn 2en bent want de kans dat je met een ander, onbekend stel aan een krap tafeltje beland is zéér groot en dat is absoluut niet romantisch...
Wat wel leuk is, is een watertaxi nemen vanaf bv de stadhouderskade en je dan naar een restaurantje aan de oudezijdsvoorburgwal of zo laten varen. Dan heb je tóch dat boottochtje, met z'n tweeën, én lekker eten. Want op zo'n rondvaartboot is het eten nou ook niet echt bijzonder. En dan kun je het betaalbaar houden (tenzij je een heel duur eettentje uitkiest natuurlijk)
NoaC
Geplaatst: 02-11-12 10:44
Ik heb het afgelopen zomer gedaan; leuk hoor. Vond het wel wat prijzig maar kreeg het kado van mijn vriendje voor Valentijn.
Weet wel dat het via een kadobon goedkoper is dan rechtstreeks boeken.