Ik ga in April naar Californië. Heen vliegen we vanaf Amsterdam met British Airways naar Londen en dan door naar San Francisco met Virgin Atlantic. Terug vanaf L.A. weer met Virgin en British Airways. Wie van jullie heeft wel eens (recent) met Virgin gevlogen? Wat zijn jullie ervaringen?
En hoe gaat dat als je vliegt met twee verschillende maatschappijen? Ik neem aan dat je heen bij beide maatschappijen moet inchecken? Ik doe dat meestal online. Moeten we nog aangeven bij het bagage afgeven op Schiphol dat we een transfer hebben naar een andere maatschappij?
quera
Geplaatst: 25-10-12 15:49
In Londen bagage ophalen en opnieuw inchecken. En zelf weer door de douane
Beide zijn prima naar mijn weten. British airlines heb ik regelmatig mee gevlogen, niets op aan te merken
Charles
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-12 15:54
Oh oliebol echt? Daar baal ik van! Kunnen ze het niet doorlabelen of iets dergelijks?
Charles
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-12 15:55
Yessy schreef:
Beide zijn prima naar mijn weten. British airlines heb ik regelmatig mee gevlogen, niets op aan te merken
BA heb ik vorig jaar mee gevlogen van L.A. naar Amsterdam en dat vond ik zelfs beter dan KLM, dus dat ben ik met je eens! Virgin heb ik alleen nog nooit mee gevlogen en ik lees hele wisselende ervaringen.
Ntlie_
Geplaatst: 25-10-12 15:56
Met Virgin heb ik goede ervaringen, in tegenstelling tot BA.....
Hoe lang heb je overstaptijd op Londen?
Wij zouden afgelopen zomer met BA vliegen en we hadden een uur overstaptijd. Maar aangezien onze eerste vlucht naar Londen gecanceld werd, konden we onze overstap niet meer halen en liepen we een dag vertraging op. Ipv 's ochtends vroeg, zijn we 's avonds laat naar Londen gevlogen en hebben we daar moeten overnachten. Volgende dag had BA geen vlucht voor ons beschikbaar en hebben we noodgedwongen met Virgin moeten vliegen. Was uitstekend, nette service etc.
Terugweg ook weer gedoe gehad met BA, crew was te laat waardoor we een uur vertraging hadden. Tijdens de vlucht ook totaal geen service, maar waarschijnlijk hebben wij net een verkeerde crew getroffen... Op Londen moeten rennen voor onze overstap, deze keer gelukkig wel gehaald, máár helaas, onze koffers niet.
Was dus behoorlijk klaar met BA, dus zou het persoonlijk helemaal vermijden. Maar eerlijk is eerlijk, ik hoor er ook goede verhalen over. Zou dus alleen wel zorgen dat je genoeg tijd hebt om over te stappen op Londen, want door een beetje vertraging mis je je aansluiting óf je koffers blijven staan.
Ik heb heen 3 uur overstap en terug 4 uur dus dat zou goed moeten gaan. Balen zeg dat je zulke ervaring hebt met BA! Ik moest toen noodgedwongen met BA omdat onze vlucht van LAX naar Amsterdam met KLM geannuleerd was. Ik vond de service en het eten bij BA beter dan bij de KLM.