activity international paardrijsafari, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_xx

activity international paardrijsafari, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 22:28

Hallo,

Ik zit er al een tijdje aan te denken om in de zomervakantie enkele weken naar het buitenland te gaan.
Ik ben er nog niet helemaal uit waar naar toe.

Via google kwam ik op de site van activity international.
Na wat speurwerk wat mij leuk lijkt, vond ik een activiteit met paarden in zuid-afrika.

http://www.activityinternational.nl/Zui ... faris.aspx

Heeft iemand ervaringen met deze organisatie? En heeft iemand eerder al via deze organisatie meegedaan aan deze paardrijsafari?

Tips of leuke ideeen om voor 3 tot 6 weken enigzins betaalbaar in het buitenland (vrijwilligers-)werk te gaan doen zijn altijd welkom!

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:32

Ziet er leuk uit. Maar het is vrijwillig, en toch moet je een aardig bedrag betalen om ook nog eens voor ze te werken? :o

EJMx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:34

Toevallig dat ik hier gisteravond ook naar gekeken heb :)

Twee jaar geleden wilde ik ook een reis boeken bij activity international (helaas niet doorgegaan door omstandigheden reisgenoot) ik heb ook fijn mailcontact met hun gehad. Toevallig is hun kantoor bij mij in de buurt (Enschede) dus ben er een keer binnengewandeld. Ik vind het vriendelijke en betrouwbare mensen.
Verder kan ik je helaas niets vertellen over de paardrijsafari zelf.

lindar1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:37

Sita_xx

Re: activity international paardrijsafari, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 11:21

Lindar: Ik heb dat topic ook doorgelezen. Maar zij ging voor wat langere tijd. Ik heb niet langer dan de zomervakantie.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:59

Ik zou graag ook zoiets doen! Maar dit vind ik nogal zeg. Bijna €1000 voor 2 weken!!!(excl ticket) En je moet wel werken he.. Ik lees/kijk even mee voor de opties

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 18:08

Ik vind het ook erg duur. Gelukkig heb ik nog even tijd om wat te zoeken. Maar dit leek me wel erg leuk. Ik hoef niet persee iets met paarden te doen. Andere tips zijn altijd welkom.
En of iemand samen met mij in de zomervakantie voor enkele weken erop uit wil, dat kan natuurlijk ook! lijkt mij in ieder geval erg leuk!

Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen met activity international. Mensen die daadwerkelijk met deze organisatie naar het buitenland gegaan zijn etc.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:49

ik ben via deze organisatie gegaan . alleen dan een werkvakantie :j