Reiservaringen Jordanie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Reiservaringen Jordanie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 08:44

Ik ga eind november een 5 daagse rondreis door Jordanie maken. Alle highlights gaan we zien. De rode zee, de dode zee, Wadi Rum, Akaba en uiteraard Petra worden. Je kan je voorstellen,....hier verheug ik me behoorlijk op.

Wie is al eens geweest? Hoe was het? Hoe was het eten? Hoe is het weer?

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:48

Ben van de zomer in Jordanië geweest, fijn land. Mensen zijn heel vriendelijk en hebben veel respect voor toeristen over het algemeen. Ik zou er niet zo snel nog eens naar toe gaan, want een echt voor de hand liggende zonbestemming is het niet (in je bikini aan het strand zitten is er niet bij, tenzij je naar een hotel gaat), maar de hoogtepunten die jij al noemt maken het het absoluut waard. Over temperaturen in november weet ik niets, maar in juni en juli was het er warm. Vooral in Aqaba :+

NatasjavE

Re: Reiservaringen Jordanie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 08:52

Het is niet echt bedoeld als zonvakantie dus dat is geen probleem. We gaan wel naar Hotels.

Hoe is het eten daar? Beetje Libanees/ Turks achtig?

isabelle_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 21:55

Super leuk dat je gaat!

Ik ben vorig jaar geweest, dit jaar augustus en mijn volgende keer is met kerst, eind van dit jaar.
ben 10 dagen alleen door het land getrokken en heb nergens problemen gehad, is veilig en zeer duidelijk :)

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief, er is veel te doen, aardige mensen, lekker eten (kip met rijst vooral :') ) en natuurlijk lekker weer!

Als je specifieke vragen hebt wil ik ze graag voor je beantwoorden :)