Misschien een hele domme vraag hoor, maar wij gaan met een groep naar Malaga morgen en we hebben allemaal al online ingecheckt. Maar hoe lang van te voren moeten we er nu zijn, op de site staat wel als je nog moet inchecken maar niet als je dat al hebt gedaan.
En nu nog een vraag is er toevallig ook een makkelijk punt om af te spreken die voor iedereen duidelijk is? of wordt dit toch zoeken??
Het ligt eraan metwelke maatschappij je vliegt. Ik ben afgelopen zaterdag vanaf schiphol met easy jet naar milaan gevlogen. Ik had alleen handbagage en mijn boardingpass. Je hoeft niet meer nij de balie in te checken. Je kan rechtstreeks naar de gate lopen. Deze sluit een half uur voor de vlucht.
Depende
Geplaatst: 18-10-12 20:25
Gewoon voor in de vertrekhal afspreken.
Hebben jullie koffers mee die ingecheckt moeten worden? Dat kan nog wel een tijd duren dus dan zou ik toch wel 2 uur van te voren aan houden. Sowieso is dat een stuk relaxter.
Als het goed is kan je wel ergens vinden wanneer de check in sluit, meestal zo'n 40 minuten voor vertrek als het boarden begint.
Fijne reis!
Mootje
Geplaatst: 18-10-12 20:25
Reizen jullie alleen met handbagage? Dan moet je zorgen dat je voor het sluiten van de gate in het vliegtuig zit. Als jullie ruimbagage hebben, moeten jullie dit inchecken. Hier kan het echt enorm druk zijn. Tevens kan het bij de douane ook echt enorm druk zijn
Wij houden altijd gewoon 2 uur vantevoren aan. Dat is wel zo relaxed en je kan nog eens wat vertraging (file) oplopen. Ook parkeren en lopen naar de incheckbalies duurt altijd even. Al ingecheckt of niet (bagage moet toch nog ingecheckt worden), wij staan er 2 uur vantevoren