Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Happyhealthy

Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 12:53

Hallo bokkers!

Aanstaande zaterdag ga ik samen met mijn ouders, mijn zusje, mijn tante en oom, mijn neefje en nichtje en mijn oma naar
Amsterdam!
Ik ben hier al een aantal keer geweest maar dat was puur om te shoppen. En nu willen we graag wat meer van de stad gaan zien.
Ik heb al wel een beetje rond gekeken op internet maar het leukst is natuurlijk om meningen te horen van andere mensen.
Ik hoop dus dat jullie nog leuke ideeën hebben of dingen waar van je zegt dat moet je zien in Amsterdam.

Brand los! :D

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 13:01

Je bedoelt bezienswaardigheden?
Ben zelf pas naar Amsterdam geweest, vond de Amsterdam dungeon erg leuk en madame Tusseauds maar wel prijzig, is natuurlijk ook net wat je ervan verwacht en waar je zelf van houdt.
De Albert Kuip is ook leuk om heen te gaan of de Dappermarkt als je van markten houdt.
Maar zoals ik al zei, smaken verschillen natuurlijk.
Veel plezier in Amsterdam iig!

Mootje

Re: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 13:27

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:36

Zaterdag is ook het Amsterdam Dance Event. Dus als jullie nog even los willen gaan.... ;)

Zal wel heel druk worden, dus houd er rekening mee qua vervoer!

Saleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:38

The Amsterdam Dungeon is zeker een aanrader. Hiervoor kan je goedkoop kaarten krijgen op vakantieveilingen.nl De rest is al genoemd ook :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:44

Tegenwoordig heb je ook een hop-on-hop-off bustour. Mijn moeder heeft dat laatst gedaan en vond het erg leuk. Volgens mij kan je ook een combikaartje komen waarin dan 1 of 2 attracties (Amsterdam Dungeon en / of Madame Tussauds) waren inbegrepen. Ik ben laatst naar Madame Tussauds geweest en vond dat eigenlijk ook wel weer eens erg leuk.

Ook heb ik ooit een keer een fietstour door Amsterdam gedaan. Was ook erg leuk.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:20

Er staan op internet gratis stadswandelingen, gewoon een routebeschrijving. Erg leuk om te doen, ik heb m voor de zomer met mijn leerlingen gedaan.