Ik wil enorm graag gaan skien. Ik was eerst van plan om naar winterberg te gaan, maar daar was het blijkbaar volgens iemand alleen leuk voor beginners... Ja ik ben net iets beter dan beginner. Graag wil ik ook niet te duur. iemand tips waar heen enzo?
Tsjechie is goedkoop en erg leuk! Ga er aankomend jaar al voor de 9e x heen! Vermaak me prima daar ! Zeker in het reuzen gebergte ( Spinderluvmyn ) Skipas kost geloof ik voor 8 dagen zo rond de 120 en 150 euro en dan kan je gebruik maken van elke lift in Spinderluvmlyn.
Even wat eten op de skipiste kost je meestal tussen de rond de 7 euro en daar heb je dan bijvoorbeeld een drankje voor, groot bord patat en hamburger/kaassouflee/hotdog enz voor..
Uiteten gaan kost er gemiddeld ook rond de 10euro en daar heb je dan ongeveer 2 drankjes, voor gerecht en hoofd gerecht voor !
Wij gaan dus elke dag met ouders op de piste eten en elke avond uiteten! (In ons appartement zijn we vaak nog goedkoper uit! )
Ook uitgaan kan je er leuk er zijn 2 echt leuke clubs waar je voor een cocktail ongeveer 4 euro betaald!
Het is niet zo groot als Oostenrijk maar het is zo'n heerlijk ski gebied ! Fun park / halfpijp is er ook! Dan wel niet zo groot als in Oostenrijk maar hij is er wel!