waar lekker eten in de buurt van hierden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tantethee

waar lekker eten in de buurt van hierden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 10:59

samen met mijn man ga ik een weekendje weg, 1 dag daarvan gaan we lekker naar de sauna met zijn 2 en, gezien het voor hem de eerste keer is naar de sauna wil ik ook wat andere leuke dingen plannen. en sávonds lekker uit eten. Maar waar kan je daar lekker eten? manlief houd van veeeel vlees:)

voor de leuke dingen : dofinarium en walibi is niet echt wat we zoeken, maar misschien weet 1 van jullie iets leuks? ( en betaalbaars)

mika11

Re: waar lekker eten in de buurt van hierden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:10

In Harderwijk en Elburg heb je veel leuke restaurantjes.
Als je van cultureel houdt, Elburg is een middeleeuws stadje, sowieso heel leuk om te bekijken en er zijn wel 8 museums, waaronder een eeuwenoude smederij. Dat is een paar keer per week open en dan wordt er ook echt gesmeed. Er is een orgelmuseum, Joods museum, visafslag.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:54

Onze Woudstee of Kasteel Essenburg krijg ik hier door van iemand die daar in de buurt woont, zitten beiden in Hierden.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:00

Als je van veel vlees houdt dan is Tennessee (Steakhouse) in Harderwijk wel wat :)
Wel even reserveren want in het weekend is het vaak druk....
Verder heb je nog Bonanza, ook in Harderwijk (aan de boulevard).
Elburg heeft inderdaad ook veel leuke restaurantjes en is ook een leuk stadje om door heen te slenteren.
Ermelo heb je ook 3 leuke restaurants: Japas, De Schout van Ermel en De Dorpskamer (voor alle drie geld ook reserveren anders heb je geen plek ;) )

Bezienswaardigheden naast Dolfinarium en Walibi weet ik zo even niet te verzinnen :')
Wel een aanrader om even een stukje te gaan wandelen in het mooie veluwse bos en daarbij een stukje van de zandverstuiving mee te pakken. Altijd erg mooi :)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:14

LZP->BEU