(EF) Talencursus Spaans in Barcelona

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaaahX

(EF) Talencursus Spaans in Barcelona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 19:25

:wave: Hallo!

Dit jaar doe ik eindexamen HAVO. Ik heb dan een hele lange vakantie (eind mei/begin juni eindigen mijn examens en een maand later is dan de uitreiking, tot 25 augustus). Dan begin ik aan mijn 'vervolgopleiding': versneld VWO, dus 5/6 VWO in één jaar. In dat jaar moet ik door een onhandig gekozen vakkenpakket op de HAVO twee nieuwe vakken kiezen. Dat worden filosofie en Spaans. Omdat ik een totale noob ben qua Spaans :') leek het me leuk, mede door mijn lange vakantie, een talencursus te gaan doen in Barcelona! Dat zou dan twee weken tot een maand worden.

Nu ben ik opzoek naar mensen die ervaringen hebben met een talencursus in Barcelona, eventueel met EF. Ik heb al de brochure aangevraagd van EF, omdat m'n zus met plezier met EF is weggeweest. Hoe lang ben je geweest, beviel het en met welke organisatie?

En dan nog de vraag, heb ik genoeg lef om in m'n eentje te gaan _O-

Alvast bedankt! :D

JuliaaahX

Re: (EF) Talencursus Spaans in Barcelona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 12:01

Ik dacht al dat er niet zoveel reacties op zouden komen :D Ik ga in ieder geval morgen naar de open dag van EF :)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:03

Geen ervaring met deze, maar mijn zusje is laatst ook met een organisatie weg geweest en heeft het onwijs naar haar zin gehad.
Super dat je aan zoiets wil beginnen, kun je veel van leren ook qua zelfstandigheid enzo :)

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 12:11

Mag ik vragen met welke organisatie ze is weggeweest? Je leert er inderdaad wel van, maar je moet er wel lef voor hebben :+

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 12:46

Mijn zusje ging met Don Quijote, http://www.donquijote.nl/ zij deed dan een cursus spaans gecombineerd met een cursus duiken:)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 00:13

Ik ben via http://www.activityinternational.nl/Taa ... aans_.aspx gegaan. Top tijd gehad, leuke gezellige school met leuke activiteiten en elke week een welkomstborrel. Ik zat ook in Barcelona in een gastgezin. Mijn Spaans is niet enorm goed, maar daarvoor was ik er ook niet lang genoeg (bijna 2 maanden, kon helaas niet langer). Ik weet niet wat EF inhoud? Dus daar zal ik dan ook wel geen ervaring mee hebben? :P

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 18:43

Dankjulliewel voor de tips! Ben afgelopen zaterdag naar de informatiebijeenkomst van EF geweest, ben er erg enthousiast over, nu eens gaan kijken en plannen.