egypte 2013 met pyramides, wie weet een locatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

egypte 2013 met pyramides, wie weet een locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 20:24

Hallo allemaal,
Volgend jaar wil ik graag naar egypte. Het liefst in een hotel of appartement waar vandaan t niet te ver is naar zee en een paar restaurantjes. Daarbij wil ik heel graag eens pyramides zien het mag gewoon een dagexcursie zijn als dat kan. Via google kom ik echter steeds uit op rondreizen en dat is nou weer niet de bedoeling. Weet iemand of dit mogelijk is en wat raden jullie aan?

Goof

Re: egypte 2013 met pyramides, wie weet een locatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:21

Als je een hotel boekt in Hurghada of Sharm el Sheik kun je van daaruit gewoon een tocht van 1 of 2 dagen boeken naar de pyramides. Volgens mij bieden alle reisorganisaties en hotels dit aan. Geen enkel probleem.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-12 17:38

Goof schreef:
Als je een hotel boekt in Hurghada of Sharm el Sheik kun je van daaruit gewoon een tocht van 1 of 2 dagen boeken naar de pyramides. Volgens mij bieden alle reisorganisaties en hotels dit aan. Geen enkel probleem.

Ben je bij 1 van de plaatsen geweest? Kun je iets aanraden?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 17:40

Ja in Sharm el Sheik, volgens mij heette het hotel Prima Life Rihanna. Beviel erg goed en is een aanrader.
Maar bij mijn weten zijn eigenlijk alle all inclusive resorts daar prima dus ik zou gewoon even zoeken op internet welke plaats je aantrekt en daarna welk hotel je aanspreekt daar.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 13:49

Ik ben vanuit Sharm el Sheikh een dagje naar de piramides geweest.
Het is mogelijk om met de bus te gaan, maar dat is best een stuk rijden en dus trekken ze hier vaak twee dagen voor uit. Het is ook mogelijk om met het vliegtuig te gaan, dit is een stuk sneller (40 minuutjes vliegen) maar dan ook een stuk duurder.

Zelf ben ik toen gaan vliegen, we werden toen om 6.00 in de ochtend bij ons hotel opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Naar Cairo gevlogen en daar de stad en piramides bekeken. Lange dag, we waren dan ook 's avonds laat pas weer terug. Maar ik vond het zeker de moeite waard! :j