Trainingsweekeind van het Vuurgilde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Trainingsweekeind van het Vuurgilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 10:20

In het weekeind van 16 & 17 maart 2013 is er weer een trainingsweekeind van het Vuurgilde, en ik denk: ik gooi het hier neer, wie weet willen mensen wel meedoen?!

Link naar het event
https://www.facebook.com/events/420139774714498

Voor wie het niet kent: het Vuurgilde is een vereniging van vuurspuwers, met als doel om uiteindelijk het wereldrecord simultaan vuurspuwen te verbreken. We organiseren het jaar rond weekeinden in Nederland waar zowel beginnende als gevorderde vuurspuwers bij elkaar komen, 's winters in scouting gebouwen en 's zomers op verschillende buitenlocaties. Wie nog niet kan vuurspuwen kan het hier veilig leren, wie het wel kan denkt mee over choreografiën en helpt met het trainen van de nieuwe leden. Er is altijd tijd om vrij te spuwen. Uiteraard zorgen wij voor onderdak, eten, een goed programma en een kampvuur, er worden management games gespeeld en er is een super gezellige groep mensen.

Het was de vorige keer ontzettend gezellig, en we hopen op deze manier ook meer mensen enthousiast te krijgen voor deze super toffe en unieke hobby.

Het weekeind vindt deze keer plaats in het scouting gebouw Den Donk Moergestel.

Video impressie van de bijeenkomst in Moergestel van afgelopen April 2012.

Video impressie van de bijeenkomst Amsterdam afgelopen juli 2012:

Foto impresse van de bijeenkomst in Amsterdam afgelopen juli 2012:
[LZP] Een weekeind vol vuur(spuwers)

De kosten voor het weekeind zijn €50,- hierbij inbegrepen zijn 5 maaltijden, slaapzaal, toeristenbelasting, douche, toilet, veiligheidsmaterialen, fakkel in bruikleen, 2 liter brandstof (parafine olie), vaseline, doeken, terpentine, emmers, foto's, kampvuur, management games etc...

Vragen: stel ze gerust, ik zit in de organisatie dus ik kan de meeste wel beantwoorden!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 12:24

LZP -> BEU