Goede betaalbare hotels in Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

Goede betaalbare hotels in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 14:55

Heel random dat ik dit post, aangezien ik er dagelijks kom.. Maar ik zoek dus betaalbare, redelijk goede hotels/hostels. Een groepje Italiaanse vrienden wilt namelijk aankomend weekend langs komen. Als verassing maar ze hebben zichzelf verlinkt daarom weet ik het ook pas net :+. Ik weet niet wie er allemaal komen, die vraag word subtiel genegeerd. Maar nu ik er toch vanaf weet willen ze natuurlijk hoteltips. Maar ik moet zeggen dat ik echt geen flauw benul heb van hotels/hostels in Amsterdam??? Ik heb het nooit nodig gehad, dus ben er nooit mee bezig geweest :P.

Iemand suggesties?

Ik heb ze alvast de Italiaanse versie van TripAdvisor doorgestuurd! :)

Ze zijn overigens met meer dan 4 man dus dat kan ik niet in mijn huis kwijt. Anders had ik ze dat uiteraard aangeboden!

Ibbel

Re: Goede betaalbare hotels in Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:33

Mercure bij Schiphol, Bastion aan de ring A10; dat soort hotels zijn goed en betaalbaar.
In het centrum heb ik geen idee. Meeste zijn of onbetaalbaar (Marriot, Golden Tulip) of rat-riddled en gehorig :=

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:45

Stay okay vondelpark, betaalbaar (wel duur voor een hostel vind ik :p )

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 15:48

Ja, ik heb ze al gewaarschuwd dat de iets betere hotels ook gelijk wat duurder zijn. Bij Schiphol zitten ze wel erg ver van het centrum.. Ik heb ze 3 toegestuurd die tussen de 60 en 120 per nacht vroegen. Via TripAdvisor dus de prijs kan afwijken.

Het probleem met de heel goedkope hostels is dat je met 7 man op een kamer gepropt word en dat het er gewoon echt niet te harden is. Dat was iig de ervaring van een andere Italiaan die begin deze maand langs was gekomen. :P

Stay Okay was ik wel tegen gekomen, is die goed dan? Ik doel op redelijke bedden, redelijk schoon.. geluidsoverlast moeten ze maar mee dealen want dat heb je al snel in een stad! :P

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:16

Het is schoon. Bedden zijn wel omhuld met plastic helaas. (vermoed dat er heel veel wordt gekotst door de toeristen :P )
Volgens mij kost een 4 persoonskamer 20 euro.. Is wel incl ontbijt.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:35

Het ligt aan het budget van je gasten en aan hoe je je weekend wil invulken. Houdt het op bij bijkletsen en een museum bekijken, dan kun je wel wat met de tips van Ibbel. Wil je ook gaan stappen, dan is loopafstand van het centrum of bereikbaar per nachtbus een pré.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:37

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 17:54

Ze willen uiteraard ook stappen ;). Ze willen het liefst gewoon in het centrum dus.

MoonChloe: Bedankt voor de tip! Ik zal hem aan ze doorgeven :).

Haha dat Hans Brinker Hotel! :') Daar stuur ik ze maar niet heen :').

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:26

20 euro per persoon bedoelde ik dus, oeps.

Het is echt op steenworp afstand van de leidse plein..

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 00:14

Ik heb hem opgezocht op TripAdvisor en hem in het Italiaans naar ze toe gestuurd! Ziet er inderdaad wel goed uit :). Thanks voor de tip!!