Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Op 28 uur lijkt het me juist fijner (en gezonder) om in ieder geval 1x, of zelfs 2x over te stappen. Je kan er zelfs net als citroen nog een klein uitstapje van maken. Toen ik met mijn vriendin via Londen vloog hadden we ook speciaal een lange overstap gekozen, zodat we lekker de stad in konden.![]()
Pas wel op dat je genoeg tijd hebt voor je overstap en als je in de winter vliegt kies dan een overstap in een warmer gebied anders heb je kans dat je vast komt te zitten door slecht weer.
ChantalSmook schreef:Dus inprincipe overstappen is niet eens zo erg want koffers worden gewoon doorgestuurd, alleen nog aan het twijfelen over de minimale tijd er tussen....
Wat trouwens als je je aansluiting op het volgende vliegtuig mist, wat gebeurd er dan?
ChantalSmook schreef:tsja bij een vertraging van 12 uur, mis je sowieso zo ongeveer elke aansluitende vlucht. Wel lastig hoor! Heb er nu een waar de wacht tijd 2.15, 5.40 en 4.45 is. Klinkt nog best redelikk. Zijn een hoop vluchten die korter dan 2 uur er tussen hebben.
ChantalSmook schreef:Dus inprincipe overstappen is niet eens zo erg want koffers worden gewoon doorgestuurd, alleen nog aan het twijfelen over de minimale tijd er tussen....
Wat trouwens als je je aansluiting op het volgende vliegtuig mist, wat gebeurd er dan?