Ik ben 3 jaar geleden naar Noorwegen verhuisd. Daar ben ik naar een paardenopleiding gegaan. en in de 1e klas mochten we ons opschrijven voor naar Hongarije te gaan. deze reis naar hongarije was voor een half jaar. Dus natuurlijk schreef ik me op. Ik kreeg een gesprekje om te kijken of ik een geschikte kandidaat was. nadat iedereen die mee wou een gesprek had gehad gingen de leraaren in overleg. Het duurde een paar weken maar toen moesten we allemaal in de kantine gaan zitten er waren er 7 die naar Hongarije mochten. We kregen allemaal een brief waarin stond of je naar hongarije ging of niet. Bij mij stond er : Gefeliciteerd met je plek in Hongarije! ik kon het natuurlijk bijna niet geloven !
Deze reis is voor in de 2e klas en de datum was 17.09.12

Vandaag moest ik vroeg opstaan en mijn ouders hebben me naar het vliegveld gebracht, vanaf Bergen naar Oslo gevlogen en in Oslo 3 uur op het vliegtuig naar Wien moeten wachten. vanaf Wien was het een anderhalf uur naar Hongarije rijden. En toen waren we eindelijk daar!
het is super mooi daar, en lekker warm weer. Morgen gaan we voor de eerste keer de stallen in. dus we moeten om 6 uur opstaan en dan om half 7 de stallen al uit mesten ( ja we moeten elke ochtend om half 7 beginnen met mesten en om 10 uur s'ochtends rijden ) we hebben een erg druk schema maar het gaat allemaal heel leerzaam wordeen.
ik zal morgen foto's van het rijden erop zetten !

Groetjes uit het warme Hongarije