Een week weg in de herfst, waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hel1

Een week weg in de herfst, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 22:29

Zoals de topictitel zegt is de planning om in de herfst (oktober) een 5-7 dagen weg te gaan, met een vriendin.

Nu heb ik lopen googlen, vakantieveiligingen bekeken, op het forum gezocht maar wordt nog niet erg wijzer. Daarom leg ik bij jullie de vraag neer.

Wat is nou een leuke plek om een week te vertoeven? Er moet genoeg te doen zijn in de buurt, maar een dagje lekker op het park/in het appartement blijven is ook niet erg.

Ik ben dus vooral op zoek naar ervaringen, max. 5 uur vanuit het Noorden van NL met de auto.

Alvast bedankt!

Raponsje

Re: Een week weg in de herfst, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 23:54

Wil je perse met de auto? Verenigd Koninkrijk is niet duur om te vliegen nu.

Ga een weekje naar Edinburgh, winkelen, door de middeleeuwse stad lopen, het kasteel bekijken, de ondergrondse spookstad in, whisky proeven, wandelen in de koninklijke tuinen.

Als het perse in Nederland moet zijn ik zou me een week kunnen vermaken in Kaatsheuvel met de Efteling en de duinen.

hel1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 21:36

Raponsje schreef:
Wil je perse met de auto? Verenigd Koninkrijk is niet duur om te vliegen nu.

Ga een weekje naar Edinburgh, winkelen, door de middeleeuwse stad lopen, het kasteel bekijken, de ondergrondse spookstad in, whisky proeven, wandelen in de koninklijke tuinen.

Als het perse in Nederland moet zijn ik zou me een week kunnen vermaken in Kaatsheuvel met de Efteling en de duinen.

Hoeft niet perse in Nederland te zijn, maar het de reis moet wel betaalbaar blijven en niet teveel tijd kosten, het is immers maar voor een weekje.

Ik ga even zoeken naar Edinburgh, dankje!

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 19:23

De Ardennen? Ik weet een heel leuk chalet vlakbij LaRoche, dat voor een schappelijk tarief verhuurd wordt. En...het is hertenbronst nu, dat is erg mooi. Verder veel natuur, en rust!
Pb eventueel voor meer info.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:06

Een paar dagen Londen??