Ik heb vriend lief zo ver gekregen dat hij een weekendje met me weg wil in de kerstvakantie.
Maar het is al bijna oktober en we zijn allebei nog hartstikke groen met vakanties..
Ik moet begin oktober afrijden en hoop voor de kerst toch wel een rijbewijs in handen te hebben.
Onze ouders vinden het helemaal leuk.. ('Leuk joh!! Jullie moeten daar en daar en daar heen gaan!'

Maar zelf zit ik een beetje te dubben of het wel gaat lukken, En... Of niet alles niet al vol zit..
En waar de reis naar toe gaat, nog geen flauw idee..
Ik dacht zelf aan een bungalowpark, 2 pers. huisje, in NL of net over de grens bij DE of BE..
Heb al zitten surfen, Maar wat is nu leuk en handig? En hoe snel is zoiets volgeboekt?
En dan nog iets.. De meest bungalow parken zijn voor volwassenen.. (leeftijd min. 21 jaar volgens mij)
Ik ben 18, hij 19. Maar een vriendinnetje van mij gaat ook weg met haar vriend, Die zijn ook beide nog geen 21 maar die hebben dat park van Centerparks toen gebeld en het was gewoon goed gekeurd..
Wat raden jullie aan? En is dit haalbaar zo kort van te voren plannen? Wil niet iets wat super moeilijk te bereiken is, Waar je een weekendje lekker met z'n twee kan vertoeven en waar je in de buurt nog iets leuks kan doen of bezichtigen. En geen super scherpe prijs.. (Ben me er wel al bewust van dat de prijzen in de schoolvakanties nu eenmaal pikanter zijn dan buiten de schoolvakanties, maar dat zit er voor ons niet in i.v.m werk en opleidingen..)
Als jullie leuke suggesties hebben, Graag!

Groetjes Yvon