Een weekendje weg plannen rond kerst met je vriend. Help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne_Mika

Een weekendje weg plannen rond kerst met je vriend. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 20:00

Ja, het is me gelukt! *\o/*
Ik heb vriend lief zo ver gekregen dat hij een weekendje met me weg wil in de kerstvakantie.
Maar het is al bijna oktober en we zijn allebei nog hartstikke groen met vakanties..
Ik moet begin oktober afrijden en hoop voor de kerst toch wel een rijbewijs in handen te hebben.
Onze ouders vinden het helemaal leuk.. ('Leuk joh!! Jullie moeten daar en daar en daar heen gaan!' :') )
Maar zelf zit ik een beetje te dubben of het wel gaat lukken, En... Of niet alles niet al vol zit..
En waar de reis naar toe gaat, nog geen flauw idee..

Ik dacht zelf aan een bungalowpark, 2 pers. huisje, in NL of net over de grens bij DE of BE..
Heb al zitten surfen, Maar wat is nu leuk en handig? En hoe snel is zoiets volgeboekt?

En dan nog iets.. De meest bungalow parken zijn voor volwassenen.. (leeftijd min. 21 jaar volgens mij)
Ik ben 18, hij 19. Maar een vriendinnetje van mij gaat ook weg met haar vriend, Die zijn ook beide nog geen 21 maar die hebben dat park van Centerparks toen gebeld en het was gewoon goed gekeurd..

Wat raden jullie aan? En is dit haalbaar zo kort van te voren plannen? Wil niet iets wat super moeilijk te bereiken is, Waar je een weekendje lekker met z'n twee kan vertoeven en waar je in de buurt nog iets leuks kan doen of bezichtigen. En geen super scherpe prijs.. (Ben me er wel al bewust van dat de prijzen in de schoolvakanties nu eenmaal pikanter zijn dan buiten de schoolvakanties, maar dat zit er voor ons niet in i.v.m werk en opleidingen..)

Als jullie leuke suggesties hebben, Graag! :)

Groetjes Yvon

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:20

Haalbaar moet het zeker zijn hoor. Ik vond de eemhof en katjeskelder erg leuk

verootjoo

Re: Een weekendje weg plannen rond kerst met je vriend. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:22

Geen scherpe prijs? Ik denk dat je juiist wel een scherpe prijs wilt?

Haalbaar is het prima hoor. Zelf vind ik het handig om via internet te boeken. Gewoon kijken waar plek is en dan boeken. :)

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 20:27

verootjoo schreef:
Geen scherpe prijs? Ik denk dat je juiist wel een scherpe prijs wilt?

Haalbaar is het prima hoor. Zelf vind ik het handig om via internet te boeken. Gewoon kijken waar plek is en dan boeken. :)

Oh wacht, haha! Wel scherpe prijs. Ik dacht bij scherp aan 'duur' i.p.v voordelig, maar ik gooi zulke dingen vaak door elkaar. Ja, Wil het sowieso wel via internet doen, Lijkt me het makkelijkste!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:35

Ik ga in December met mijn vriend op een kerstmarktenreis via effeweg. Lijkt mij erg leuk, maar weet niet of je zoiets zoekts?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:31

Ja hoor dat is prima te doen. Kijk eens bij roompot.nl! Neem een parkje in Drenthe of Limburg, hartstikke leuk en niet duur. :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:33

Effeweg.nl heeft idd vaak hele leuke aambiedingen met kerst :) bijv een weekendje weg naar londen of parijs voor een scherpe prijs

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 19:56

Ik heb geboekt! :oo We gaan een weekendje naar Park Heilbarchsee in Duitsland van Centerparks! Ik kende het park al omdat ik er als klein meisje wel eens met mijn ouders ben geweest, en kon me nog goed herinneren dat ik het daar echt prachtig vond. Maar ik was er niet op gekomen om dáár heen te gaan, tot ik een super leuke aanbieding tegen kwam!

Even gegoogled, Mooie omgeving, veel bos.. Totaal (dus niet per persoon!) €290,- voor een weekend met leuk 2 pers. huisje, linnengoed en handdoeken :) Vriend vond het allemaal wel best, Goed gekeurd door onze ouders, Heb er helemaal zin in!

We zitten er aan te denken om zijn hond mee te nemen, maar eerst maar eens na vragen of we in een dier-geschikte bungalow zitten en wat voor kosten dat met zich mee brengt..

Effeweg.nl is ook heel leuk! Bedankt voor de tips! :)