Den Bosch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

urban_hero

Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 22:17

Ik ga dit weekend, van donderdag tot zaterdag, met mijn vriend naar den bosch. Hij wordt 30 en het is dus een verrassing!

Nu had ik eerst het idee om naast een dag stad met rondvaart naar dierenpark rhenen te gaan. Nu blijkt dat we zondag tijdens de jaarlijkse familiedag al naar beekse bergen gaan...... dus zoek ik nu iets anders, 2 keer dierentuin in één weekend is wel erg veel!

Iemand nog leuke tips?

HouVanUtopia

Re: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:51

Rondvaart over de binnendiezen in den Bosch!
En weet niet hoe leuk je vriend paarden vind? Maar dorpje verder word redelijk groot springconcours gegeven. Gratis entree.

Verder shoppen in den Bosch. Blijft een mooie stad.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 09:24

Sint Jan beklimmen. High Tea bij pilkingtons. Lekker hapje eten in de korte putstraat (of die omgeving), filmpje en lekker naborrelen bij de verkadefabriek.
Bossebollen eten bij jan de groot (tegenover station).

Genoeg lekkere dingen in ieder geval, zijn ook vaak festivals en dingen te doen in de stad!

[edit] je snapt neem ik aan wel dat dierenpark rhenen echt totaaaaal niet in de buurt van den Bosch is toch ;)?

[edit2]sportiom is trouwens ook best leuk, zwemmen en schaatsen. Makkelijk bereikbaar met bus en trein (bus stopt ervoor, trein 5 à 10 minuten lopen vanaf den Bosch oost)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:41

En als je de mogelijkheid hebt om wat verder te rijden: komend weekend is er Appelpop in Tiel.
Een gratis festival: www.appelpop.nl

urban_hero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 21:43

Thanks voor de tips! We gaan iig een scooter tour doen en de rondvaart. Het zwemmen wordt een keuze optie afhankelijk van het weer en de energie!