Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus voor hem ook leuk

Ik heb 3 weken geleden een weekendje gesnowboard hier in Nieuw Zeeland. Nu weer een half jaar afkicken tot het winterseizoen in Oostenrijk weer begint! Heb nog geen vakantie geboekt, maar heb me wel opgegeven als snowboard instructeur bij Huski dus hoop dat ik een paar weekjes in de sneeuw mag werken

Dat is precies bij Flachau, dus daar was ik ook altijd skieën, erg leuk. Deze winter ga ik waarschijnlijk weer een tijdje daar werken, dus wie weet zie ik je nog wel op de piste
Mootje schreef:Marjolein, hoe lang ski je al? Ik ben toen ook geswitched, maar na 6 jaar toch weer gaan skiën omdat ik het niet zo onder de knie kreeg als ik zou willen
Maar m'n broer en zus kunnen ook heel goed snowboarden dus hopelijk heb ik hun talent.
Muurp schreef:Ik meld me ook weer!
Ik ga in Januari weer naar Kirchberg. Ga dan ook mijn Anwärter halen om dan in Februari nog les te gaan geven.
Ook ga ik nog 1 week naar Zwitserland met school.
Dus ik heb weer wat fijne weekjes voor de boeg!
marjolein_el schreef:Kun jij me dan helpen, die vriendin en ik willen ook graag les geven aan die kleintjes van 4/5, kan dat zomaar of moet je daar eerst een opleiding/cursus voor doen?
Nouja misschien voor later, ik wil eerst leren snowboarden.
Dus daar gaan we nou heen!