Lastminute begin september...

Moderators: MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73, NadjaNadja, Ods

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iepoetjuh

Lastminute begin september...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 10:27

Hallo!

Sinds gisteren weet ik pas dat ik nog een weekje weg kan met mijn vriend in de eerste week van September. Ik weet alleen niet goed waar ik moet
beginnen met kijken! We willen niet iets duurs en ook geen strandvakantie, dus het liefst een stedentrip of wandelvakantie.
Mijn vriend wil graag naar Luxemburg of Zwitserland en ik wil het liefst naar Noorwegen, maar als iemand echt iets heel leuks
in Nederland weet is dat ook goed! Mijn vriend wil liever niet met het vliegtuig, maar met eigen auto...

Het mag een hotel, appartement of bungalowpark zijn, maakt niet uit! Er is dus keuze genoeg en ik weet echt niet waar ik moet beginnen.
Als ik sites ga afstruinen op internet word ik gek, want ik vind alles leuk :P Dus wie kan mij helpen aan een leuke, goedkope vakantie?!

Alvast bedankt :P

Gjaldau fan Horp (Gjalt 426 X Lolke 371) :+:
B+11; L1+2

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:23

Duidelijk noorwegen :j

Ik woon hier nu 4 maanden. Heerlijk <3

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

_AB_

Re: Lastminute begin september...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 07:57

Noorwegen lijkt me erg ver voor een weekje... Ik zou voor Zuid-Duitsland, Frankrijk of gewoon zuid-limburg kiezen. Of Terschelling of Vlieland, kun je je ook makkelijk n week vermaken :)

<3

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 08:37

_AB_ schreef:
Noorwegen lijkt me erg ver voor een weekje... Ik zou voor Zuid-Duitsland, Frankrijk of gewoon zuid-limburg kiezen. Of Terschelling of Vlieland, kun je je ook makkelijk n week vermaken :)

In Noorwegen zit je zo.. Tenminste het zuiden. Ik woon in het noorden en dan is het te kort een weekje

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 09:44

Wij hebben een chalet in de Ardennen dat we verhuren, vlakbij La Roche. Erg leuk vooral nu de edelherten bronst eraan zit te komen!
Interesse?
Pb voor meer Informatie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie