12 dagen is erg weinig om naar verschillende plaatsen te gaan. Beste is om gewoon in Orlando en omgeving te verblijven en in de toekomst langer gaan bijv. 23 dagen en dan rond reizen. En om al die attractieparken te doen is een beetje te veel, zoek uit welke je echt leuk vind. Bijv. Magic Kingdom van Disney, Island of Adventures van Universal en SeaWorld en evt. Bush Gardens in Tampa. Geloof me, na 5x een attractiepark (ook al doe je het om de dag) ben je versleten. Er is een alligatorfarm in Orlando, maar vond ik niet veel bijzonders.
Qua winkelen moet je zijn bij de premium outlets (vele merken tegen hoge kortingen, zoals Guess/Ugg/Versace), via hun website kun je coupens downloaden die 30dagen geldig zijn. Op de International Drive zitten geen merk winkels, maar is wel leuk om te shoppen. Qua eten zou ik Olive Garden aanraden.
Als je vliegt met United Airlines of een partner van hun raad ik je aan gelijk je aan te melden bij hun MileagePlus program, zodat je miles spaart om na een aantal keer gratis te vliegen (pas na 8 a 9x heen en weer). Maar door de vele aangesloten partners kan je bij elke bestemming wel sparen.
Als je nog vragen hebt, stel ze maar. Ik kom al in Florida sinds mijn 8ste (ben nu 24), dus ik ken alle stukken zowat uit mijn hoofd.