Wij zijn aan het denken aan een korte vakantie van eind december tot begin januari (+/- 5 dagen). Skivakantie is een optie maar ik zie ook wel wat zitten in een citytrip, eventueel naar de zon. Iemand leuke tips voor een trip in deze periode van het jaar?
Ben 15 jaar geleden in Lissabon geweest dus hoog tijd om die stad nog eens te bezoeken. Alvast een tof idee. Londen spreekt me minder aan, ik ga ook niet echt voor het shoppen, dan zou ik eerder voor New York opteren. Wij zijn enkele jaren geleden in deze dezelfde periode in Barcelona geweest, het was er +/- 15 graden met een heerlijk zonnetje, fantastisch om het nieuwe jaar te beginnen.
Bergen heb ik al eens gedaan in de zomer...en inderdaad fantastisch! In de winter lijkt het me ook de moeite waard. Berlijn, nog niet geweest maar enkel positieve verhalen van gehoord...staat zeker op de to-do list. Nu komt vanmorgen mijn wederhelft met het geweldige idee om er misschien een skitripje van te maken!! Zo gaan we er nooit geraken, he.
Zoals al eerder gezegd: Lissabon. Een fantastische stad, zeker als je daar ook Oud en Nieuw wilt gaan vieren. Wij wonen op 1 uurtje rijden daarvan en hebben eventueel comfi onderdak. De temperatuur is meestal prima. Het kan natuurlijk wel regenen, maar meestal is het zo rond de twintig graden en zou je ook nog naar het strand of zo kunnen... verder is er rond deze regio altijd veel te doen qua cultuur maar zeker ook de schitterende stranden en de mooie natuur.
Dubai past ook nog in het budget....het gaat deze keer een moeilijke beslissing worden...het zijn gewoon allemaal leuke bestemmingen!!!
blensink
Geplaatst: 19-08-12 11:22
Als je er echt niet uitkomt hebben wij ook Benidorm in de aanbieding, zie onderschrift Maar kan me voorstellen dat Dubai of Wenen aantrekkelijker is. Alvast een hele leuke vakantie toegewenst!