What to do in Provincie Zeeland ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

drae

What to do in Provincie Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 00:08

Geen idee of het hier goed staat
Ik ga morgen naar Zeeland voor een weekje met familie en hond . :D
We verblijven daar op een camping nabij Goes .
Weet iemand adressen van ruitersportzaken, niet te ver van Goes ??( moet voor ponykamp een paarden-cadeautje meenemen :j )
& weet iemand verder daar nog leuke dingen te doen ( bijv. paarden evenementen/ leuke restaurants/ attractieparken ) ,mag met paarden te maken hebben maar hoeft niet ..
Wil ook graag als het weer het met me eens is een buitenrit maken , waar kan ik dat doen ? ( welke stal/manege laat dat toe en wat zijn de regels daar ? )

Thanks alvast ! .

drae

Re: What to do in Provincie Zeeland ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 00:59

niemand ?

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 01:14

Jammer, je komt net te laat. Gister was het rescue op de boulevard in Vlissingen. Dan zijn er dus allerlei demomstraties op het strand (ook vliegshows en helicopters) van de brandweer, strandwacht etc. Maarja telaat jammer genoeg. Goes is trouwens wel een leuke (vooral gezellige) stad om te shoppen. Verder weet ik niet echt iets, sorry

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 01:16

slapen kan je daar wta doen dan , nee hoor grapje. Haaientanden zoeken bij cadzand. eten in sluis, winkelen in middelburg en elk leuk winkelcentrum dat je tegen komt.

drae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 02:25

de kroo ruitersport is ook niet zover ,hebben ze alleen een online shop of ook echt een winkel, zoja denk dat ik daar mijn vader maar even mee naartoe sleep :)

& 18-8 Zeeuwse Kampioenschappen Springen, ok nog gevonden
kan je daar echt zo goed winkelen ? :~

thanks voor de tips. nu gaan slapen en morgen naar zeeland dus

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 02:30

De kroo heeft ook een echte winkel :) ik woon op fietsafstand :D
Oeh waar zijn die zeeuwse kampioenschappen? Misschien ga ik er ook wel heen. Heb niet zo veel te doen hier..

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 07:15

Je hebt ook kleine ruitersport zaken zoals in serooskerke sinke en in zierikzee ik ben pas zelf bij de kroo geweest en vond daar erg duur dus gelijk door naar serooskerke gereden :P

drae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 12:43

hier een linkje :) :http://www.dekroo.nl/nl/evenementen.htm?item=394&month=08&year=2012

kijk bij allebei wel even . Kan geen kwaad :D
Maar nu toch echt richting Zeeland .
Minder online deze week dus
doeggg

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 23:01

@irise456 bedoel jij ruitersport sissi? Ik weet dat die ergens in een drop in zeeland zit (ik haal ze allemaal door elkaar omdat ik hier maar af en toe woon) maar ruitersport sissi is iig een stuk goedkoper dan de Kroo en vriendelijke mensen enzo :j

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 06:58

Ruitersport sissi is er ook :P die ligt in meliskerke maar die is wel heel erg klein haha en ik vind die in serooskerke nog aardig groot :)

drae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-12 01:17

De kroo niet gevonden.. de wegen te nieuw,de tomtom te oud...
daarna naar een dieren speciaal zaak . niet zo speciaal want ze hadden geen paarden spulletjes :p. wel even lekkers voor de hond gekocht ! . toen naar ruitersport zaak in kruiningen waar een vrouw kattig zei dat de zaak niet meer bestond..
en ons door een kiertje van de deur begluurde toen we weg reden. net een heksje !
Toen naar yrseke gegaan naar een zaakje . was erg duur.. voor een kammetje 4 euro vragen vond ik een beetje te gek ..
Zierikzee , biggekerke ,de rest wat op -kerke eindigt is een beetje ver .. iemand nog wat ?
Waar ligt ruitersportzaak sissi ?
ohja ook nog naar middelburg geweest , kleding gekocht en nog een zeeland sleutelhanger :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 22:53

Hoe kan je nou de Kroo niet vinden :') . Nieuw en Sint joostland toch? Ben er al een tijdje niet geweest maar het is echt geen moeilijke route, woon zelf in Goes dus zal even hard nadenken hihi. Misschien kun je een strandrit gaan maken? Er is ook kermis in Goes :+ Oh en in Middelburg zit een heeeeel schattig eet-ding, HoneyPie. Heel veel taart en brownie en scones, echt heel leuk! Kun je ook op het water (op een drijvend terras) zitten, heerlijk. De Banjaard in Vlissingen is trouwens ook een lekker strand. Verder is Zeeland niet heel boeiend :+

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 00:37

Als je op de snelweg rijd en vanaf goes komt (snelweg richting vlissingen) moet je bij nieuw en sint joosland van de snelweg af, recht door t dorpje heen en dan ben je er al zowat. Is bijna niet te missen, en als je op zaterdag komt volg je gewoon de enorme stoet paardentrailers :+

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 00:40

Trailers mogen niet meer door het dorp ;)

Sissi is in Meliskerke, naast Biggekerke (waar ik woon)

Bokkertje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 00:43

@leonoor Nee klopt maar als je het dorp uit rijd zie je ze meestal rijden over dat dijkje haha.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 00:46

Dacht net, de Kroo is nogal makkelijk te missen, sinds afslag Nieuw en st Joosland niet meer is zoals-ie was... Je moet nu (uit m'n hoofd gezegd) eraf bij Arnemuiden, over de paralel naar Nieuwland, en dan klopt alles weer.

Bij Goes heb je verder geen ruitersportzaken... Niet in, maar ook niet in dorpen er omheen. Of je moet de 3 halsters en 1,5 broek van de boerenbond meetellen :+
Sissi is een stukje, maar imo de enige die de moeite waard is :j
Bij Sinke in Serooskerke hebben ze niet meer dan bij Sissi, alleen is de oppervlakte daar groter. Bij Sissi is het veel compacter en ze heeft meer dan je ziet...

drae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 15:01

Vanmorgen weer terug gekomen . nog gekeken bij delko ( of zo iets ) maar daar was het allemaal nog al prijzig
zus gaat nu morgen voor mij naar een zaak bij ons in de buurt en brengt het dan , aangezien ik 9 uur daar ben en de winkels daarvoor niet open zijn....
dankje allemaal :D

drae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 15:02

ben uiteindelijk in goes , yrseke , kruiningen gweest en nog bij rosada outlet maar weet het stadje waar dat was niet uit me hoofd :P

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 15:03

Rosada is gewoon Roosendaal.
Delko??? Nog nooit van gehoord :n