Waarheen september? (dominicaanse??)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Waarheen september? (dominicaanse??)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 22:16

Hoi bokkers

Me vriend en ik willen rond 16 sep toch nog even weg.
Waar is het nu echt leuk.

Zelf richting Dominicaanse aan het denken. Wie heeft ervaring daar in september.

Of andere leuke toch betaalbare landen?

Anoniem

Re: Waarheen september? (dominicaanse??)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:18

Turkije? Canarische eilanden?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:01

Ik ben naar de dominicaanse republiek geweest, ook in september. Op zich heel mooi land om te zien, alleen in vergelijking met andere verre landen is er vrij weinig aan uitjes, al heb ik me destijds prima vermaakt. De bevolking is heel vriendelijk, alleen als meid zijnde kun je niet echt alleen over straat, want je hebt alle mannen achter je aan. Ik was destijds met mijn moeder, en mijn moeder hoefde echt maar een seconde weg te kijken of ik was 'de sjaak'. Daarbij waren de verkopers waar wij zaten aan het strand behoorlijk opdringerig, dat nee ook echt nee betekent snappen ze niet helemaal.

En iets wat je zowel als voor- en als nadeel kunt opvatten is dat je in september toch echt wel het grootste vakantieseizoen hebt gehad, en dat het dus heel erg rustig kan zijn in hotels waar het normaal behoorlijk druk is.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 17:20

Dominicaanse zelf heb ik ervaring mee. Vorig jaar mei ook geweest. Maar zit meer met het weer in die periode.
Hoe was jullie weer en welk jaar was het?

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 11:02

Al eens in mijn onderschrift gekeken? Rond SonhoCabana is het in september echt nog zalig weer.
Perfect om ook naar het strand te gaan, maar markten bezoeken, cultuur opsnuiven kan ook prima.

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 16:56

Wij zijn vorig jaar september naar Jamaica geweest en kan het je echt aanraden als je toch die kant op gaat;)

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:05

Wij zijn vorig jaar sept de 17e geweest 2 weekjes.... Erg leuk veel gedaan geen last gehad van orkanen etc. Zaten zelf in porto plato in hotel iberostar dominicana erg leuk !!!! Zeker aan te bevelen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:35

In principe hebben alle landen tussen de keerkringen een ideaal klimaat in september. Enige waar je rekening mee moet houden is het begin van het orkaanseizoen in het caribisch gebied. Dat is ook de reden waarom de reizen naar die hoek een stuk goedkoper zijn. ;)