Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben in de gelijknamige bar in leuven geweest en voor je het weet wil je de hele menukaart uitproberen en dat is niet bijvordelijk voor de kilo's
.
als ik jullie was zou ik lekker exotisch gaan eten zit een goed braziliaans restaurant
, chocolade (ga zeker eens langs de chocoladebar in Antwerpen, is niet ver van de Groenplaats ), Couberdons, Luikse wafels, ... Qua gerechten weet ik niet direct wat zeggen behalve frietjes, want ik ken alleen echte belgische wintergroenten
Kwanyin schreef:Ik zou ook Antwerpen doen. Ik blijf liever weg uit Brussel nadat ik als Vlaming daar wat negatieve ervaringen heb gehad met franstaligen. Niet overal wordt er daar blijkbaar geapprecieerd dat je Nederlands spreekt en dat is jammer
)
heb ik ergens gehoord
in de les ofzo
.
. Zelfs Parijzenaars zelf vinden de mentaliteit in hun stad nu niet altijd geweldig.xTitanic schreef:Leuk wetje over de naam van Antwerpen, vroeger deden ze wedstrijden ofzo en ze hakten hun eigen hand af en smeten er het verste mee, of een ander hand van iemand. Vandaar 'ant' werpenheb ik ergens gehoord
in de les ofzo
)