Thalys komt nu erg duur uit, plus dat er heel veel gesloten is wegens vakantiemaand.
Collie2008
Geplaatst: 31-07-12 14:24
Budapest, geweldige mooie historische en toch hippe stad, veel shopplezier, heerlijk eten en geweldig stappen en uiteraard veel culturele uitstapjes
Fenny
Geplaatst: 31-07-12 14:25
Ik weet zo niet wat nu de prijzen zijn, maar ik heb 4 jaar geleden met mijn vriend namelijk een citytrip naar Parijs gedaan en we hebben toen met de Thalys gereist. Waren voor 6 dagen, 2 personen, simpel hotelletje met ontbijt en incl reis iets van 250 p.p. kwijt.
Sourire
Geplaatst: 31-07-12 14:27
Ik heb dit jaar ook een stedentrip gedaan naar Berlijn met mijn toenmalige vriend. Wij hebben toen via vakantieveilingen een hotelvoucher oid gekocht, welke iets van 45,- normaal kost. 4 dagen/3nachten. Wel verplicht ontbijt en diner in het hotel. Als je dat niet erg vind is dit best goedkoop. Eten moet je toch en je kan voor je boekt de kosten bekijken.
London zal je misschien nog wel meevallen nu. Ik las net op www.nos.nl dat er juist heel veel minder touristen zijn in London. De stad wordt nu vermeden ivm de olympische spelen. Dus er zijn nu juist misschien wel goeie hoteldeals / lastminutes te krijgen.