Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij naar het buitenland wil om op een ranch te werken.
Het plan: Samen een ranch zoeken in Nieuw-Zeeland of Australië waar we gaan werken voor 3 maanden.
Wanneer: - December (na 9 december) t/m februari - Januari t/m maart
De reden dat ik dit wil is om zelfverzekerder en volwassener te worden. Dat is ook de reden dat ik een tussenjaar neem, ik voel me nog niet 'klaar' voor de opleiding.
Natuurlijk gaan we van te voren meeten enzo en alles helemaal regelen!
Dit is voor mij al een droom sinds groep 5, toen had ik al plannen om naar een ranch in Australië te gaan!
Dus wie wil samen met mij een heel leuk avontuur beleven?
Colorado
Geplaatst: 30-07-12 09:29
Ik snap heel goed dat je niet alleen wilt gaan, maar kijk hier ook eens rond! Deze organisatie kan de eerste paar dagen voor je regelen en zo begin je met een groep. Deze groep ontmoet je op het vliegveld al en zo heb je de hele vliegreis om kennis met ze te maken. Op die manier heb je dan wat contacten om op terug te vallen en ben je minder afhankelijk van het vinden van een reismaatje. Ik weet niet precies hoe het werkt hoor, ik reis namelijk niet met ze, maar het lijkt me in jouw situatie ideaal. Overigens reis ik met VisitOz, niet goedkoop, maar wel verzekerd van een goed betaalde baan. Het vinden van een baan op een ranch is namelijk niet heel gemakkelijk, heb ik al mogen merken. Zeker in Australië reizen veel backpackers rond en aangezien die daar op dat moment al zijn zullen die de voorkeur hebben. Die kunnen namelijk sneller beginnen dan jij die nog een maand (ik zeg maar wat) moet wachten tot je vliegtuig vertrekt.
Siepie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-12 16:19
ik heb nog steeds niemand gevonden, wel verschillende reacties gehad maar geen definitief iemand...