Zoektocht naar de allergoedkoopste vliegticket!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambino

Zoektocht naar de allergoedkoopste vliegticket!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 22:15

Wie helpt mee de zoektocht naar de aller aller goedkoopste vliegticket :D
Ik ben opzoek naar vliegticket voor eind september/ begin oktober , voor 12 dagen en dan weer terug.
Het liefst vlieg ik Amsterdam , maar eventueel vanaf Brussel kan ook, alleen dan moet echt stuk goedkoper zijn dan vanaf Amsterdam :j
Mijn bestemming is Hurghada ( Egypte ) .
Ik heb tot nu toe gevonden met Transavia voor 365 euro. Wie weet er nog meer goede site's en goedkoope tickets. *\o/*

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 22:52

317.60 vanaf bussel op tix.nl heen 25 september terug 4 oktober

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 09:33

Jaa, brussel is goedkoper he alleen heb ik dna wel treinticket van 70euro retourtje en naar adam is maar 25euro retourtje.. Dat ik moet ik wel even bij vertellen, vanaf schiphol vliegt er maar weinig die kant op heb ik het idee? :(:)
Iemand ervaring met airmiles inleveren voor vliegticket?

Skyex

Re: Zoektocht naar de allergoedkoopste vliegticket!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:07

Wij kijken altijd op www.skyscanner.nl en dan boeken we meestal gewoon bij de maatschappij zelf.
Wij hebben geen ervaring met boeken van tickets met Airmiles, maar ik weet wel dat de Airmiles die je spaart bij de V&D en AH enz niet de Airmiles zijn waarmee je voor vluchten spaart. Dat zijn Airmiles die je spaart als je heel vaak met KLM vliegt.
Ik heb ff op de site van Airmiles gekeken en je kan idd met Transavia wel met korting tickets boeken, maar dat is alleen bij geselecteerde vluchten en voor zover ik kon zien zit Transavia er niet tussen.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 17:50

Ja maar airmiles zij airmiles toch? want ik ging kijken op mijn vlucht met transavia met airmiles korting krijgen staat er haha nu snap ik er niks meer van :P

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 18:37

Ik wist eerst ook niet het verschil. Maar je hebt airmiles met dat blauwe pasje waarmee iedereen spaart met tanken en winkelen. Daar kan je vanalles van kopen, bioscoopkaartjee, dagje weg, en korting op een kleine selectie vluchten van Transavia. Dan heb je de airmiles van KLM en die spaar je als je vliegt, ander pasje, ander systeen, heeft niets met elkaar te maken. Die spaar je obv het aantal km dat je vliegt en dan kan je gratis vliegen.

En om het duidelijk te maken heet het hetzelfde ;)

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 21:42

Ja dus ik ken die dan wel gebruiken toch, mijn vlucht via transavia heeft wel dat je met airmiles korting ken krijgen dus dan is het wel de normale airmiles, ik heb ook gezocht ken niks vinden..

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 21:44

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:11

Die airmiles van de klm heten heen airmiles, heet een flyblue card.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:48

Soms kun je een aanbieding vinden met hotel die goedkoper is dan een losse vlucht. Dus let daar ook even op.

Ik kijk altijd op allerlei sites voor losse tickets: chase.nl, d-reizen.nl, vliegtickets.nl, tix.nl enz
En kies dan de goedkoopste (bij sommigen betaal je opeens nog reserveringskosten e.d. Let daar dus ook even op)

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 18:32

Ja klopt,
Heb tot nu toe tranasavia met korting airmiles rond de 300,00 euro als aller goedkoopste gevonden ( dit is vanaf Adam) en is met kosten nr vliegveld goedkoopste.. Denk niet dat ik een vlucht + hotel onder die 300euro ga vinden.. Ik ga nog even doorzoeken.. Tix.nl heb ik nog niet gekeken.. En jetairfly hou ik ook in de gaten of dat veel goedkoper gaat worden