Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smileydees schreef:Zwarte woud in Duitsland,genoeg uitstapjes te maken, glasblazerij, naar Basel, naar Freiburg, wandelen in het woud. Raar maar waar, meestal wel goed weer. Waterval waar veel eekhoorntjes huppelen. Lekker eten en Kuchen =), Heksenmuhle, genoeg te doen hoor daar, zeker voor 10 dagen! Ook nog een leuk pret/natuurpark, natuurlijk prijzig maar wel leuk. Vriendelijke mensen over het algemeen. In Bayern zijn de mensen wat stugger.
ownwise schreef:Oostenrijk is deze tijd van het jaar ook erg mooi maar ik weet niet of er veel te doen is. Je kan daar ook leuk mountainebiken en veel watersporten, verder weet ik het niet zo goed, zou je even moeten googlen...
smileydees schreef:... In Bayern zijn de mensen wat stugger.
Evelli schreef:smileydees schreef:Zwarte woud in Duitsland,genoeg uitstapjes te maken, glasblazerij, naar Basel, naar Freiburg, wandelen in het woud. Raar maar waar, meestal wel goed weer. Waterval waar veel eekhoorntjes huppelen. Lekker eten en Kuchen =), Heksenmuhle, genoeg te doen hoor daar, zeker voor 10 dagen! Ook nog een leuk pret/natuurpark, natuurlijk prijzig maar wel leuk. Vriendelijke mensen over het algemeen. In Bayern zijn de mensen wat stugger.
Is ook een mooie omgeving idd
Kan je ook naar het Europapark
Freiburg is een prachtige stad en als je een stukje over de Franse grens gaat heb je daar het plaatsje Riqewihr wat echt prachtig is!
Tellie schreef:Evelli schreef:
Is ook een mooie omgeving idd
Kan je ook naar het Europapark
Freiburg is een prachtige stad en als je een stukje over de Franse grens gaat heb je daar het plaatsje Riqewihr wat echt prachtig is!
En Colmar in Frankrijk.
En de grootste rodelbaan van europa geloof ik.