vakantie tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dark_moon

vakantie tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 13:37

Ik heb over een tijdje een week vakantie, dat is lang geleden voor me. Ik werkte altijd door.
Echter nu wil ik met dat weekje vakantie echt dingen gaan ondernemen, om er even thuis
uit te zijn (veel dingen gebeurd).
Echter, ik heb geen vriendinnen waar ik ergens mee naar toe kan gaan. Ik ben dus min of meer
op mezelf toegewezen. Nu weet ik niet of er hier op Bokt mensen zijn die tips voor me
hebben om mijn vakantie in te delen. Zijn er hier mensen die bijvoorbeeld ervaringen hebben
met jongerenreizen of dergelijke.

Alvast bedankt voor de reactie. NB ik ben woonachtig in provincie Utrecht.

Mars

Re: vakantie tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:57

[LZP] >> [BEU]

xcaroline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 18:04

vrijgezellenreis ?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 18:22

dark_moon, ik weet niet hoe jong/oud je bent en wat je interesses zijn?
Heb zelf 2 jaar geleden nogal last-minute een reis geboekt bij Labyrinth (www.labyrinth.nl). Dit betrof een actieve vakantie in Zweden. Kortom, je bent echt bezig met de groep. Bij mijn groepje (we waren met 8 totaal) had iedereen alleen geboekt en kende niemand elkaar. In de week voor en de week na ons waren er ook stelletjes of vrienden/vriendinnen die samen hadden geboekt. Was een onwijs leuke vakantie waardoor ik ook wat lef heb opgedaan en waarop ik vorig jaar de beslissing heb gemaakt om alleen te boeken voor een ruitervakantie. Daar bleken we maar met z'n 3tjes te zijn, 2 meiden die elkaar al kenden en ik. Het was uiteindelijk een zeer gave vakantie. Zo gaaf, dat ik dit jaar weer ben gegaan (zie onderschrift mocht je interesse hebben) en dit keer met 2 meiden van Bokt die ik nog niet eerder had ontmoet.

Mocht je meer cultuur willen of juist strand, er zijn meer van het soort organisaties als Labyrinth, waar je prima alleen kan boeken (sommige van die organisaties zijn daar juist ook op gericht). Wil je contact met je reisgenoten, dan zou ik zeker voor een reis met programma gaan of doevakantie!

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:55

dark_moon, weet niet of je wilt vliegen naar je bestemming?
Zijn wij misschien een optie?
Kijk maar eens even in m'n onderschrift... dan ben je ook niet zo alleen!
En ja... belangrijk is idd. wel wat je wensen zijn, wat je wilt...