Nou heb ik dus ook gehoord dat ze daar een Kaufland hebben, dus die zal ik ook eens met een bezoekje vereren (lees: leegkopûûûûh!!!

En is er verder nog wat te doen daar in de buurt behalve lol maken in de foyer? (btw ik ga de 29e aug - 2 sept, daarna een midweekie Hellendoorn)
Hotelletje:
Citaat:Dit viersterrenhotel ligt tegenover het centraal station in het oude stadscentrum van Magdeburg. Het biedt moderne kamers, 2 restaurants en een spa met een overdekt zwembad.
Alle kamers in het Maritim Hotel Magdeburg hebben airconditioning, tv met satellietverbinding en draadloos internet (tegen betaling). U kunt tevens op het internet via de tv voor een kleine vergoeding.
Er zijn ontbijtbuffetten en themabuffetten beschikbaar in het restaurant van Maritim Sinfonie. Restaurant De Capo serveert lokale en mediterrane gerechten.
De grote spa van Maritim Magedeburg beschikt over een overdekt zwembad, een sauna, een solarium en een moderne fitnessruimte.
De Galleriebar en de Pianobar bieden een verscheidenheid aan drankjes, van koude biertjes tot exotische cocktails.

KAN NIET WACHTEN!!!

BTW: Nog meer bokkers met ervaringen met dit hotel?