Amerika (Alabama)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Amerika (Alabama)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 08:25

Ik ben 3 weekjes in Amerika, heb er nog maar 1 te gaan! Ik dacht eerder een topic te beginnen maar was daar even te liu voor en had er echt geen zin in en nu wil ik wel eens de tijd besteden eraan, haha :+
7 juli zijn we dus vertrokken, lekker toegekomen (het was de eerste keer opt vliegtuig :D ). Mijn mama haar vriendin woont in Amerika dus we hadden direct verblijf, we hoefden niet op hotel :P
Helaas is de vakantie wat met conflicten begonnen maar dat ga ik ofcourse niet aan jullie neus hangen :+ (nu is alles oke hoor).
Het eerste wat we zoal gedaan hebben is aan het strand gelegen, haha heerlijk in die warmte lekker bruinen (ben nu al goed gebruind :=

Ohja, toen we net van de luchthaven kwamen mocht ik al direct kennis magen met het leukste plekje aan Orange Beach, The Flora~Bama!! It rocks :)

Ook de vriendin van mijn mama doet heel veel optredentjes, hier uuh, al helemaal aangepast <<)
Afbeelding

De derde of vierde dag zijn we naar alligators gaan kijken, dit was best cool :D
Nenah Dundee!! :+ Let aub niet op mijn charmante kop..
Afbeelding
Afbeelding

Achter de alligators zijn we voor 1 nacht naar New Orleans geweest. Dit was écht een leuke ervaring! Heart of the blues
Afbeelding

Daarna wat relaxed op het strand, optredentjes en ik maar hopen om dolfijnen te zien en uiteindelijk hebben we er voor het eerst gezien in fort morgan een natuurgebied met lekker weinig volk op het strand :)
Dan zijn we een paar dagen elke dag (tot nu) bij een vriendin geweest van Elaine (vriendin van mama). En die zit in een appartement aan de ze en heeft een klein zoontje Jackson (hij heeft mij doen beginnen spreken in Engels, haha). Ook daar hebben we dolfijnen gezien en eens lekker vroeg opgestaan om de zonsopgang te zien :)
Afbeelding
Dit was zes uur en rond 8 uur half negen kwamen de dolfijntjes, en hebben een uur en een half recht voor ons appartement gezwommen, luxe is dat! (enzo dicht, niet normaal := , maar helaas niet zo wild :P )
Ik weet niet of je ze kan zien.. maar ze zijn zichtbaar! :+
Afbeelding

De stormen en het onweer daar moesten we ook aan toegeven. Maar ik vond het prachtig! vooral de bliksems <3 (ik heb er een paar op video).
1 keer begon het enorm hard te waaien en alle plastieken vloten en banden kon je zo zien vliegen over de zee, vond ik stiekem wel een beetje hilarisch, zeker het moment wanneer er een plastieken dolfijn overwaait op het water _O- 'MOET JE DAAR ZIEN, EEN DOLFIJN'! zei m'n moeder :p
Het moment wanneer het begint te stortregenen en het strand in 5 minuten leegstroomt is ook wel een leuk zicht :D

Voor de rest hebben we op de boot gezeten en met zo'n band erachter gehangen, echt.. dit is AWSOME xd
Afbeelding
Niet echt wanneer je daar in de kant zit, je weet maar nooit wat voor beesten er in zitten, de motor van de boot startte en ik schrok me rot, ik dacht dat er een krokodil uit het water sprong _/-\o_

Voor de rest is vogeltjes voederen daar ook één van mijn bezigheden op het strand, nu heb ik foto's getrokken :D
Afbeelding

Nu heb ik nog 1 weekje te gaan! Ik blijf wel dingen posten van wat we hebben gedaan :)
Morgen ga ik heel misschien op de boot, hangt van het weer af!

Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat :Y)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:47

Wat grappig, ik zit nu ook in Amerika voor 3 weken, en wij zijn we ook nog tot vrijdag :D
Zijn ook naar New Orleans geweest voor 4 nachten :j (doen rondreis) Dr was alleen niet super veel te doen behalve het centrum en Swamp-tour :P Daar hebben wij wel Alligators van heel dichtbij gezien, maar niet in de handen gehad zoals jullie :P Al zou ik dat sowieso nooit doen, zo met die dicht getapete bek :(:) :P
Waar zijn jullie nu? :) Alabama? Zijn jullie op 1 plek gebleven? Wij zijn in Inverness.

nenahdm

Re: Amerika (Alabama)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 16:26

Ja wij zijn nu in Alabama en op het randje van Florida! Super tof dat jullie een rondreis doen, waar zit je nu?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:22

In Inverness in Florida, daar blijven we 7 dagen, zodat we ff konden relaxen en niet weer iedere x 6a7 uur hoefden te reizen van plek naar plek :P nog 2 nachten hier te gaan :P

Temperatuurtje is wel lekker hier :)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 18:45

Tof! Ik ga vandaag hoogstwaarschijnlijk terug op de boot :j
Dit word leuk! :D