7 juli zijn we dus vertrokken, lekker toegekomen (het was de eerste keer opt vliegtuig

Helaas is de vakantie wat met conflicten begonnen maar dat ga ik ofcourse niet aan jullie neus hangen

Het eerste wat we zoal gedaan hebben is aan het strand gelegen, haha heerlijk in die warmte lekker bruinen (ben nu al goed gebruind

Ohja, toen we net van de luchthaven kwamen mocht ik al direct kennis magen met het leukste plekje aan Orange Beach, The Flora~Bama!! It rocks

Ook de vriendin van mijn mama doet heel veel optredentjes, hier uuh, al helemaal aangepast

De derde of vierde dag zijn we naar alligators gaan kijken, dit was best cool

Nenah Dundee!!

Achter de alligators zijn we voor 1 nacht naar New Orleans geweest. Dit was écht een leuke ervaring! Heart of the blues

Daarna wat relaxed op het strand, optredentjes en ik maar hopen om dolfijnen te zien en uiteindelijk hebben we er voor het eerst gezien in fort morgan een natuurgebied met lekker weinig volk op het strand

Dan zijn we een paar dagen elke dag (tot nu) bij een vriendin geweest van Elaine (vriendin van mama). En die zit in een appartement aan de ze en heeft een klein zoontje Jackson (hij heeft mij doen beginnen spreken in Engels, haha). Ook daar hebben we dolfijnen gezien en eens lekker vroeg opgestaan om de zonsopgang te zien

Dit was zes uur en rond 8 uur half negen kwamen de dolfijntjes, en hebben een uur en een half recht voor ons appartement gezwommen, luxe is dat! (enzo dicht, niet normaal

Ik weet niet of je ze kan zien.. maar ze zijn zichtbaar!

De stormen en het onweer daar moesten we ook aan toegeven. Maar ik vond het prachtig! vooral de bliksems

1 keer begon het enorm hard te waaien en alle plastieken vloten en banden kon je zo zien vliegen over de zee, vond ik stiekem wel een beetje hilarisch, zeker het moment wanneer er een plastieken dolfijn overwaait op het water

Het moment wanneer het begint te stortregenen en het strand in 5 minuten leegstroomt is ook wel een leuk zicht

Voor de rest hebben we op de boot gezeten en met zo'n band erachter gehangen, echt.. dit is AWSOME xd

Niet echt wanneer je daar in de kant zit, je weet maar nooit wat voor beesten er in zitten, de motor van de boot startte en ik schrok me rot, ik dacht dat er een krokodil uit het water sprong

Voor de rest is vogeltjes voederen daar ook één van mijn bezigheden op het strand, nu heb ik foto's getrokken

Nu heb ik nog 1 weekje te gaan! Ik blijf wel dingen posten van wat we hebben gedaan

Morgen ga ik heel misschien op de boot, hangt van het weer af!
Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat